dimecres, 12 d’octubre del 2011

C@TS AL BLOG ORIGINAL 2011







33 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

Apa, veí! Moltes felicitats!!!

Sr. Tinc, una enhorabona ben gran!

Eulàlia ha dit...

felicitats a tots dos!
realment molt originals!
·

Sergi ha dit...

Quin bon parell! El premi no se'ls pot discutir, com us escau, nois! Felicitats.

fanal blau ha dit...

I jo que me n'alegro!!!
FELICITATS, MOLTES FELICITATS!

Clidice ha dit...

felicitats! :)

McAbeu ha dit...

Moltes Felicitats, Sr. Tinc

Moltes Felicitats, Veí!!

El porquet ha dit...

Ostima tu! Quins genis de la paraula!! Molt bons, boníssims els dos!

Enhorabona!

kweilan ha dit...

Enhorabona!!!

Jordi Casanovas ha dit...

ara tenim el màxim share 39 enganxats a c@ts

Garbí24 ha dit...

bravooooooooooooooooo!!!!!!!!! plas plas plas......

Barbollaire ha dit...

Felicitats, Veí!
Sr. Tinc, Enhorabona!

Joana ha dit...

Apa Veí...ja pots anar a dormir ben content :)
felicitats als dos!!!!!

Barcelona m'enamora ha dit...

Felicitats a tots dos!!! El Sr. Tinc ja es veia que apuntava maneres, és un crack de l'originalitat!

Assumpta ha dit...

Enhorabona als guanyadors!!! :-)))

Carme Rosanas ha dit...

Diu que ara som 39, és el cop que som més, dels que jo ho he mirat. És que tenen molta audiència aquests senyors, eh?

El veí de dalt ha dit...

Vaja...No sé si tinc un mal caure o una mala gaita pel matins, però sé que ara tinc un pessigolleig que ara puja per la pitrera. Crec que estic plorant i tot d'emoció... Snif!

Jordi Casanovas ha dit...

felicitats als guanyadors. Em poseu un gin tònic si us plau?

Elfreelang ha dit...

Moltes felicitats al Tinc i al sentor veí de dalt!!!!!

zel ha dit...

Bons, bons, el vei ja es un vell amic, pero el senyor Tinc m-ha fet partir el cul de riure! Enhorabona!

Yáiza ha dit...

ENHORABONA! Això del replà de l'escala, Òscar, anava amb segones ja, ooo....?? Hehehe!

Jordi Dorca ha dit...

Per molts anys. I amb molta sal.

MBosch ha dit...

Moltes felicitats als dos!

Ben merescuts! Si hi ha una paraula que defineix ell Sr. Tinc aquesta és original.

Sergi ha dit...

Jo n'he vist fins a 42 de connectats!

Jesús M. Tibau ha dit...

staticilef (felicitats però d'una manera més original)

fanal blau ha dit...

No ploris...que totes i tots ens alegrem de veure't...:)

rhanya2 ha dit...

Felicitats a tots dos!!!!!!!! Un petó a cadascun i a tu Veí, directament als morritos!!!!!!!

Assumpta ha dit...

43, XEXU!!! :-))

Sr. Tinc ha dit...

Senyors, el destí ha volgut que em connectes als premis c@ats ara mateix i... i... i... (mocador al nas, llagrimots a cada galta) gràcies! Veí, company: felicitats!

Carme Sala ha dit...

Molt bé...enhorabona!!!

Carme Rosanas ha dit...

Ostres! ara 42! és cert!

Carme Rosanas ha dit...

Molt bona Fanal Blau, hehehehe...

Salvador Macip ha dit...

Ha ha! Que grans! Quina parella! Moltes felicitats, veí i també pel senyor Tinc!

rits ha dit...

moltíssimes felicitats!!

per cert, com anàveu sabent el nombre de gent connectada?