dimecres, 12 d’octubre del 2011

C@TS AL BLOG LITERARI 2011


31 comentaris:

kweilan ha dit...

Enhorabona!!!! Supermerescut!!!

Sergi ha dit...

Felicitats! Sensibilitat a flor de pell!

Yáiza ha dit...

ENHORABONAAAAAAAAAA!!!!

El porquet ha dit...

Oooooh quina alegria! Enhorabona a les dues! Porquerola meva, un potxó d'aquí al Pirineu!

Barbollaire ha dit...

Un parell de cracks, cracks!!!

Felicitats, moltes felicitats!!!

Jesús M. Tibau ha dit...

felicitats i a continuar escrivint, si us plau

Assumpta ha dit...

ENHORABONA!!! Un premi que ha de fer molta, molta il·lusió!! :-))

rhanya2 ha dit...

Felicitats de nou!!!!!!!

Clidice ha dit...

eiiiiiiiiii moltes felicitats!!!! :)

zel ha dit...

Felicitats, moltes als dos! Em falta l-Anton, pero...

Carme Sala ha dit...

Uau! Requete-felicitats!

Carme Rosanas ha dit...

Felicitats onatge, ei! hi ets o no?

Fanalet, estàs arrasant avui, eh?

Aprofitaré per fer-te una altra abraçada ben forta...

Jordi Dorca ha dit...

Felicitacions per als guanyadors i per a tots els nominats. Que continuïn ruixant-nos amb la seva deu lírica. L'agraïm molt. I n'aprenem tant com podem.

Josep Lluís Rodríguez ha dit...

Enhorabona i felicitats!!

Sr. Tinc ha dit...

felicitats als dos!

Eulàlia ha dit...

moltes felicitats!
·

Barcelona m'enamora ha dit...

Enhorabona!!!

McAbeu ha dit...

Moltíssimes felicitats!!!

El veí de dalt ha dit...

La llum del fanalet ens il.lumina el camí entre aquests onatges envoltents. Felicitats lletraferides!

MBosch ha dit...

Moltes felicitats. Envejo profundament els qui saben escriure poesia.

fanal blau ha dit...

La poesia, per a mi, és per compartir.
Si no és així, perd el sentit.
De debò que emocionada. Gràcies. És vostre també!

Garbí24 ha dit...

Ostres llum....marxaras carregada.....Felicitats altre vegada

Assumpta ha dit...

Jo també, MARCEL... jo també :-))

Elfreelang ha dit...

osti la fanal blau i el senyor onatge!!!!! quina il.lusió visca visca visca una abraçada fanal blau i una altra fins el far!!!

magazine.cat ha dit...

Enhorabona i felicitats!!!

fanal blau ha dit...

Onatge, Barbollaire, Antón, novesflors, carme...un petó, i gràcies!

onatge ha dit...

Acabo d'arribar... i no sé si creure-m'ho. Només puc dir gràcies.

Des del far una ABRAÇADA amb barretina.
onatge

onatge ha dit...

Recuperat ja una mica... Ja sabeu que l'onatge és tímid, però dono les gràcies a totes les persones que m'han votat, felicito a totes les persones que han guanyat, i dir només, que el meu humil.blog és el meu cos i la sang entregats per tots/es vosaltres, preneu... i gaudiu-ne.

Des del far una abraçada amb onatge.
onatge

Pilar ha dit...

^0^
Felicitats a tots dos!

Joana ha dit...

oooh! Quina parelleta!
felicitats!!

rits ha dit...

felicitats a tots dos!!!!