dimecres, 12 d’octubre del 2011

C@TS AL BLOG DIVERTIT 2011


38 comentaris:

rhanya2 ha dit...

Merscudíssims!!!! Tots dos!!!

Assumpta ha dit...

Uaaaaaaaaaaau!!! ENHORABONA ALS GUANYADORS!!

Elfreelang ha dit...

Enoraboona a tots dos!

Jesús M. Tibau ha dit...

felicitats als guanyadors i moltes gràcies per regalar-nos somriures

Assumpta ha dit...

I, per cert... ja som 37 connectats en directe, m'encanta :-))

McAbeu ha dit...

Moltes felicitats, campions!!

Yáiza ha dit...

FELICITATS A TOTS DOS!!!

Jordi Casanovas ha dit...

felicitats als guanysdors

Elfreelang ha dit...

m'he descuidat la h

kweilan ha dit...

Felicitats als dos!!!!

Carme Sala ha dit...

Mmmmm...merescuts, sí senyor! Felicitats!

Clidice ha dit...

Aquests els conec tu! :D l'enhorabona, petontets als dos :)

Carme Rosanas ha dit...

L'Òscar que no hi és... felicitats Òscar, ja et guardarem el premi fins que arribis!

Felicitats Irònicament!

Garbí24 ha dit...

Felicitats!!!!!!!! bona tria

Josep Lluís Rodríguez ha dit...

Moltes felicitats Òscar, encara que no hi siguis! I també l'enhorabona al finalista.

fanal blau ha dit...

Impressinant la trïa blogaire!
Felicitats!
Òscar després vinc a fer-te un petonet i una abraçada!

Sergi ha dit...

Són de visita obligada, quin parell de cracks!

El porquet ha dit...

Osti, no dono a l'abast!!!

ENHORABONA ALS GUANYADORS! Uns mestres de l'humor! Quins somriures m'heu fet aixecar tot sovint!

Voleu una ampolleta de cava? Jo ja vaig per la tercera!

Jordi Dorca ha dit...

Per molts anys. En continuarem gaudint.

Eulàlia ha dit...

ei! la número dos en persona!
moltes gràcies a tots!!
aquest any estic per aquí, a l'agüait!

unabraçada a tots i totes!
·

Barbollaire ha dit...

plas, plas, plas, plas, plas.....!!!
més que merescuts!!!!
Felicitats!!!

MBosch ha dit...

Felicitats! The Lost Art és un gran blog, perdoneu però algú ho havia de dir!

Carme Rosanas ha dit...

Un petonàs a cadascun!

Assumpta ha dit...

Òscar, tinc el mòbil carregant, ja t'avisaré per sms :-DDD

Maijo Ginovart ha dit...

Felicitats! I aplaudiments per a l'organització.

rhanya2 ha dit...

Felicitats, Eulàlia!!

Carme Sala ha dit...

Sí que volem cava, que les crispetes m'ennueguen!
Segón brindis!

Eulàlia ha dit...

xin xin! cava per tothom!

Garbí24 ha dit...

quina cua que hi ha a la barra...pere agafar cava

zel ha dit...

Ui, calla, que m'he equivocat de lloc! Era aquí on havia de felicitar els guanyadors!

El veí de dalt ha dit...

Vaja! Un altre premi que se'n duu el lost!

niña de azucar ha dit...

Boníssims tots dos! irònicament un em va canviar la vida :)

Assumpta ha dit...

Ja he fet sms a l'ÒSCAR!! Està molt, molt content, dona les gràcies i envia abraçades a tothom!! :-DDD

carina ha dit...

Felicitats¡

Joana ha dit...

ooooh! Òscar :) felicitats!!!!
Això s'ha de celebrar ;)

Pilar ha dit...

Moltes felicitats!

Salvador Macip ha dit...

Fantàstic, una parella genial de guanaydors. Moltes felicitats a tots dos!!

rits ha dit...

moltíssimes felicitats!!!!!