dimecres, 12 d’octubre del 2011

c@t opinió

Blocs d'opinió... El que em va costar decidir-me entre un dels seleccionats!

Me’ls vaig haver de repassar tots amb calma, revisant posts de mesos anteriors, però a la que em decantava per un, em venia al cap un altre, i així...

I mentre m’ho pensava, el temps que passava i jo que no ho tenia clar.

Finalment he votat, tot i que segueixo amb els meus dubtes. Tots són molts bons, francament, així que guanyi qui guanyi, em semblarà molt bé.

Els nominats són: Ara mateix, El bloc de l'outsider, In varietate concordia, Sense embuts, Si dubto és que sóc... i Un tel als ulls.

I dit això, el premi és per a...

15 comentaris:

Sergi ha dit...

A veure, jo opino... ah no, que opinen ells!

Assumpta ha dit...

Blogs de categoria, de primera categoria tots!!!

McAbeu ha dit...

És normal no tenir-ho clar, tots són uns cracks.

Carme Rosanas ha dit...

Sí té més raó que un sant!

Garbí24 ha dit...

aquest si que serà difícil...

Elfreelang ha dit...

osti quins nervis tots són bonissims!i ara dubto fins i tot jo

El porquet ha dit...

Blogs amb estrella Michelin!

Yáiza ha dit...

Aviam què hem opinat entre tots... qui guanya?

kweilan ha dit...

És cert, tots són molt bons.

El veí de dalt ha dit...

A veure que ha opinat el respectable...

rhanya2 ha dit...

a veure...

Carme Sala ha dit...

Sort que no he de triar jo...què difícil!

rhanya2 ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
fanal blau ha dit...

Ostres!!! mira que és difícil!!!

Josep ha dit...

Jo crec que tots!!