dimecres, 12 d’octubre del 2011

c@t original

Que el C@T 2011 al BLOG ORIGINAL sigui el que més finalistes presenta exemplifica que el concepte d’originalitat és més divers i heterodox que una reunió de la comunitat de veïns.

A la comunitat catosfèrica, per fortuna, no hi tenim àvies fent safareig del número de nois que visiten amb concupiscent nocturnitat la Raquel de l'entresòl ni un ex franquista que penja l’aguil·lutxo cada 11 de setembre i sí, en canvi, veïns d’escala que fan del seu blog una finestra de creativitat, innovació i originalitat.

Carme, Lolita Lagarto, Sílvia, El Veí de Dalt, Lluís, McAbeu i el Sr. Tinc són els nominats a C@T ORIGINAL 2011.

I la Raquel de l'entresòl, amb una veu que denota clarament que la nit d’ahir va ser mogudeta, ens anuncia que el guanyador és...

16 comentaris:

Assumpta ha dit...

Quins blogs!! Material de primera categoria!! :-)))

rhanya2 ha dit...

Emoció!!!!!

fanal blau ha dit...

Va....

El porquet ha dit...

Raquel de l'entresòl! Tremenda!!!

Clidice ha dit...

això és el "mas difissil todavia!"

Sergi ha dit...

Original vol dir friki? No, oi?

zel ha dit...

Ui ara, ui ara...

fanal blau ha dit...

però... vinga...

Barcelona m'enamora ha dit...

Tambors....

rhanya2 ha dit...

Ueeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!

Assumpta ha dit...

ostres, estic patint jo i tot :-)))

El veí de dalt ha dit...

Ara m'agafa la pixera...Un moment que surto i ara torno...

McAbeu ha dit...

Va, que ho digui ja!! :-))

Elfreelang ha dit...

realment un nivellàs....quina tria més difícil!

Maijo Ginovart ha dit...

Ben dit, Òscar.

rhanya2 ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.