dimecres, 12 d’octubre del 2011

C@TS AL BLOG CATALANS AL MÓN 2011



35 comentaris:

kweilan ha dit...

Enhorabona als dos!!!

Clidice ha dit...

tooooooooongooooooooooo tooooooooooooongoooooooooo ai, no, perdó, felicitats guapos! :P

Barbollaire ha dit...

Felicitats!!!

El porquet ha dit...

Quins dos monstres, quins dos fieres! Enhorabona cracks!!!

Assumpta ha dit...

Moltíssimes felicitats a tots dos!! :-)))

Elfreelang ha dit...

hip hip hurra! enhorabona! a tots dos!!!

fanal blau ha dit...

Un petó viatger i mil felicitacions de camí!

Jordi Casanovas ha dit...

Felicitats Salvador i Ferran!

Carme Sala ha dit...

Si es que estava cantat! Me'n alegro molt pels dos!
Aplaudiments, sisplau!

rhanya2 ha dit...

felicitats!!!!!

Eulàlia ha dit...

catalans i catalanes! enhorabona!!
·

Sergi ha dit...

Quin parell de cracks, mare de déu! I no ho van tenir tan fàcil, però és que... quin parell!

Yáiza ha dit...

Moltes, moltes felicitats!!!!

Josep Lluís Rodríguez ha dit...

Felicitats a tots dos!!

McAbeu ha dit...

Salvador i Ferran, Ferran i Salvador... MOLTES FELICITATS!!!

MBosch ha dit...

Felicitats!!! Visca els blogs internacionals!

Carme Rosanas ha dit...

MOLTES FELCITATS A TOTS DOS!!!!

Jordi Dorca ha dit...

Felicitacions, nois.

Garbí24 ha dit...

Felicitats!!!!! premis cap a Anglaterra i Alemanya........brindem amb cervesa ara?

Jesús M. Tibau ha dit...

felicitats i gràcies per ser un bon exemple de catalans al món

El veí de dalt ha dit...

Dos monstres del món blocaire! Merescuts!

Assumpta ha dit...

Visca la gent que parla català arreu del món!! :-DDD

Maijo Ginovart ha dit...

Felicitats!

zel ha dit...

Dos cracks, si senyors, dos craks i la Meriké també! Enhorabona!

Barcelona m'enamora ha dit...

Enhorabona als dos catalans que estan lluny!!! Un brindis per ells!

Ferran Porta ha dit...

Amics, gràcies per la part que em toca, i felicitats al Salvador, però millor brindem...

1. amb suc de poma, que també és beguda oficial a Alemanya (i no porta alcohol ;) i

2. per tots i cadascún dels blocaires de la catosfera, perquè és cada blocaire que mereix un premi. Visca la catosfera tota!!

carina ha dit...

Moltes felicitats i continueu així

Joana ha dit...

Merescuts i també els nominats! feliciiiiiiiiiiiiiiiiitats!

LEBLANSKY ha dit...

Una sorpresa absoluta! No m'ho hagués imaginat mai! [haw, haw, haw!]

Pilar ha dit...

Ídem de ídem del que han dit els que han arribat abans que jo.

Mari Carmen ha dit...

Enhorabona!

Salvador Macip ha dit...

Moltes gràcies a toooots!

No m'entraven els comentaris, fins ara no se m'ha desbloquejat la internet! I és que viure a fora és difícil.... Gràcies especials al Ferran per sel el millor contrincant del planeta. L'any que ve hi tornem, eh? :)

Em fa molta il·luisió el premi, però la veritat és que gràcies als blogs i a tots vosaltres, jo no em sento com si escrivís des de fora. El bloGuejat seria igual si visqués a Mollet, i això és per mi una de les millors coses que té la catosfera, que em permet estar en contacte amb la meva gent.

Molts petons per tots!!

rits ha dit...

oohooh!! moltíssimes felicitats!!!

Assumpta ha dit...

Petons cap a Mollet, SALVADOR!! :-DDD

tobuushi ha dit...

Felicitats! Ha estat un plaer participar al costat de professionals.