dimecres, 12 d’octubre del 2011

c@t visual

A la llum d'un fanalet he viscut moments inoblidables, dolces, properes i tendres imatges, bo i endinsant-me en una Col·lecció de moments que cada dia tenien bellesa senzilla i planera, de cor a cor...

I llavors, visito Gino art i... les imatges em subjuguen, em porten a un món fantàstic, visc en un conte...

Mentre, a ca la Montse, (una mica de tot) hi ha tot un ventall de meravelles, una natura que parla, un món gairebé perfecte.

De visita a La meva maleta em cau un somriure i m'enduc un munt de dibuixos dolços i lleugers com perles de rosada...

Sembla impossible de trobar encara res que no hagi vist i llavors a Un lloc per nosaltres hi ha tot l’embruix del moment bentrobat i fugisser, aquella imatge potser robada, però que té la màgia de dir que gairebé cada ésser és únic i perfecte...

Difícil, oi? Doncs, entre tots heu decidit que qui s’enduu el premi C@TS Visual és...

17 comentaris:

Elfreelang ha dit...

ui l'emoció és moolta

El veí de dalt ha dit...

Un moment que m'ajusto l'esmòquing i la "pajarita"...

Sergi ha dit...

Amb tan bones imatges, qui guanyarà el premi?? Que disputada aquesta categoria!

Assumpta ha dit...

Aquests blogs a mi m'encanten... tots!!!

fanal blau ha dit...

Sigui com sigui, el compartim!

McAbeu ha dit...

Molta emoció...

Carme Sala ha dit...

Ai quin neguit! Això que se sent són tambors que redoblen?

kweilan ha dit...

Hi ha molt nivell!

El porquet ha dit...

Però ja es pot triar entre tanta figura aquí?

Garbí24 ha dit...

qui serà.......?

Yáiza ha dit...

Va, ho vull VISUALitzar JA!

Carme Rosanas ha dit...

Uf! quina emoció!

Barcelona m'enamora ha dit...

Precioses fotografies, preciosos dibuixos, preciosos instants! Felicitats per aquests blogs tan macos que teniu!!!

zel ha dit...

Costa escollir, costa molt!

Assumpta ha dit...

Hahahaha YÁIZA!! .-DDD

Carme Rosanas ha dit...

Que bonica la presentació, Zel!

Maijo Ginovart ha dit...

Gràcies, Zel!