dimecres, 12 d’octubre del 2011

c@t reflexiu

M'aturo, bec del món que m'envolta, intento pair les emocions que em genera amb paraules; és a dir, reflexiono. I tinc la sana (o insana) temptació de compartir d'immediat les paraules amb tohom, amb un discurs més o menys ordenat, intensament emotiu; és a dir, bloguejo. Reflexiono? Bloguejo? Creixo i faig créixer, vet aquí. Emociono, m’emociono, cerco. Trobo? I he de prendre nota: millor no enrotllar-me massa. Qui guanya el Premi C@ts al millor blog reflexiu és...


Nominats: Bona nit i tapa't, Maira la blocaire, Nòmades del vent, Si dubto és que sóc, si penso és que sóc, Vuit8ena i Zero-zer-o-zer-o-no-ser

17 comentaris:

Sergi ha dit...

Ostres, m'agraden tots menys un!

zel ha dit...

Una decisio dificil, jo no sabia qui escollir...

Carme Rosanas ha dit...

XeXu... doncs deus tenir mal gust, si no t'agrada!

Assumpta ha dit...

Aquests, aquests blogs són en gran part els CULPABLES dels meus comentaris llargs!!! hehehehe

El veí de dalt ha dit...

Reflexionem...

El porquet ha dit...

Cony de sobre! Qui li ha posat tanta cola???

Yáiza ha dit...

OOooooooosssshhhh!!!

QUINA EMOCIÓ!! EL REFLEXIU!!!

Normal, XeXu, jo també detesto el Bona Nit... =P

rhanya2 ha dit...

A mi m'agrada molt el que no t'agrada, Xexu!! :P

McAbeu ha dit...

Difícil la tria, reflexionem'hi una mica!!

Sergi ha dit...

Assumpta, ara no culpis els altres!

Clidice ha dit...

difícil difícil!

kweilan ha dit...

Què difícil! Tots són boníssims.

Barcelona m'enamora ha dit...

Blogs d'aquells que es nota que estan escrits des de dins!!! Moltíssimes felicitats i gràcies per compartir les vostres reflexions...

Assumpta ha dit...

Calla, XEXU, calla!! :-P

Carme Sala ha dit...

Molta sort!

fanal blau ha dit...

Com ho feu per anar tan ràpids?

Jesús M. Tibau ha dit...

què és millor: reflexionar o flexionar?