dimecres, 25 de maig del 2011

C@TS 2011 - Categories i Logotips

La nova temporada dels PREMIS C@TS està a punt de començar. I, en ple compte enrere, us volem dir un parell de coses.

La primera és que després de gairebé tres setmanes on hi heu pogut dir la vostra al post on us vam presentar la proposta de les 12 categories per enguany, aquestes han rebut l'aprovació general (o almenys, no n'hem rebut cap queixa). I en conseqüència, ara i aquí podem confirmar i fer oficials les...

NOVES CATEGORIES C@TS 2011

c@t cultura
c@t entreteniment
c@t visual
c@t opinió
c@t reflexiu
c@t original
c@t miscel·lània
c@t literari
c@t revelació
c@t divertit
c@t comunitari
c@t catalans al món

Així que ja podeu començar a pensar quins blogs proposareu a cadascuna. 

I la segona cosa és que ja tenim els...

NOUS LOGOTIPS C@TS 2011

Creats pel dissenyador Eduard Barrobés al que agraïm, un any més, la seva bona feina. Ja sabeu que, si us ve de gust, els podeu descarregar i penjar a les barres laterals dels vostres blogs només copiant en un dels gadgets HTML/JavaScript o TEXT de Blogger, el codi html que trobareu a continuació dins de cadascuna de les respectives caixes de text (si és necessari, es pot ajustar la mida del logotip canviant el percentatge que apareix a l'etiqueta width del codi html). 







Dissenyats per Eduard Barrobés.


18 comentaris:

òscar ha dit...

Els logotips fan patxoca. Hi ha consens en les categories. L’organització comença a escalfar motors.

Es respira el dolç perfum dels Cats. Un any més.

Cromlec ha dit...

Els logotips son modernillos i ja tenim ganes de començar a proposar.

Salvador Macip ha dit...

Molt bons els logotips. I a les categories hi ha les més sòlides, serà interessant!

Assumpta ha dit...

Logo actualitzat!! :-))

Yáiza ha dit...

Ooooh!! Que monos! Si tenen bigotis i tot! Va, vaig a fer el canvi.
Carai, mai he viscut el transcurs d'uns Premis C@ts, però tan senitr-ne parlar... ho estic començant a viure amb emoció!!

M. Roser ha dit...

El problema és que hi ha blogs que no saps en quina categoria posar-los.Per exemple Miscel·lània i Literaris...
M. Roser

Mireia ha dit...

Que monos!!! Robo el verd!

Carme Rosanas ha dit...

Mª Roser, els post posar a la que et sembli millor i fins i tot a dues categories, si s'adapten a les dues.

Sergi ha dit...

Jo m'he quedat amb el blau de moment, ale!

rits ha dit...

categories apuntades i anar pensant!!

em quedo amb el rosa! m'agrada el verd, però al vuit8ena no sé si se li adiu massa

molt xulos aquests logos, felicitats!!!

magazine.cat ha dit...

Dons no tenia el logotip, crec que m’aportaré el verd pel meu bloc, molt xulos!
Aniré pensant a qui proposar.

Arreveure

El porquet ha dit...

M'he quedat el rosa! És que sóc molt presumit i combina amb el color del meu morret porcí!

Jo és el primer any que hi participo i encara no tinc molt clar com s'ha de fer.

M'ajudeu?

McAbeu ha dit...

EL PORQUET: Els Premis C@ts són uns Premis que es donen als blogs triats i proposats per la pròpia gent que formem la Catosfera.
A primers de juny, publicarem uns posts amb les categories i allí haurem de proposar els blogs que més ens agraden en cadascuna d'elles, després els més proposats passen a la votació final on hem de votar per triar els guanyadors. En resum és això, a la barra lateral del blog trobaràs un enllaç a les Normes de Participació que ho expliquen una mica millor i, no cal dir, que si et queda algun dubte estem aquí per intentar solucionar-lo.

El veí de dalt ha dit...

Em quedo el blau. Falta el grana.

Montse ha dit...

Doncs jo he triat el rosa que diuen que l'amor s'hi posa... per si de cas, eh?

Molt bonics. Gràcies!

maria ha dit...

Doncs m'he agafat el rosa,però a la que passin uns dies començaré a canviar pel verd o potser pel blau...^^

zel ha dit...

Jo...volia el blau...però...no, un altre...

sargantana ha dit...

jo m'emporto el blau
quedara be al meu blog

ufff..es gira feina
endevant nois!!