divendres, 20 de juny del 2008

Recordatori de les normes

Escric un nou post perquè la iniciativa de c@ts està arribant força lluny, i creiem convenient recordar algun detallet per aquella gent que arribi a partir d'ara al blog i tingui ganes de participar. Tinc la impressió que això ja està passant, i que hi ha gent que arriba sense conèixer els orígens i la filosofia d'aquests premis. Molt breument, dir que són uns premis de caràcter totalment popular i que els administradors del blog només actuem de catalitzadors del projecte, i que no jutgem ni vetem res. Però hi ha unes mínimes normes, és clar. Ara estem en la fase de proposta de blogs. Hi ha diferents categories que trobareu a la barra lateral de l'esquerra. Clickant sobre el post-it de la categoria corresponent, anireu a parar al post de la categoria on podreu proposar blogs que creieu mereixedors de guanyar aquell premi. Es poden proposar tants blogs com es vulgui, però, però no es pot votar a un mateix, es tracta de donar premis, no d'intentar guanyar-los, i creiem que és millor que la gent et trii per mèrits propis. Tampoc no es comptaran els vots d'anònims, cal que proposeu des del vostre perfil de blogaire per poder localitzar-vos, i en cas de no tenir blog, que us identifiqueu amb un nom que es pugui reconèixer.

Bé, això és tot. Senzill, oi? Animeu-vos a proposar, ja han participat una vuitantena de persones i han proposat més de 200 blogs. Encara queda força temps d'aquesta fase, que durarà fins el 31 de juliol, però no perdeu l'oportunitat d'anar proposant els vostres blogs preferits. Passada aquesta fase, es comptaran els suports de cada blog a cada categoria, i s'establiran els candidats que es disputaran el premi. Però d'això ja en parlarem més endavant, que he dit 'breument', i ja veieu...

10 comentaris:

Rita ha dit...

He trobat a faltar la categoria de bloc eròtic. No hi heu pensat?
Bona nit!

Sergi ha dit...

Rita, jo ho vaig pensar, però finalment ho vaig descartar, i la veritat és que costaria encavir-los en alguna de les categories existents. Potser la de divulgació? És conya. M'ho apunto per una propera edició, tens tota la raó. No descarto que fem una consulta popular a mode d'enquesta a veure què hi diu la gent.

Anònim ha dit...

Potser els podem afegir la vegada següent, però per si algú creu que val la pena, jo he pensat que hi ha algun blog eròtic que es podria proposar als col·lectius, perquè ho és i també algun podria proposar als literaris. Hi ha narracions eròtiques molt ben escrites. És una idea, Rita si en tens algun de preferit potser el podries proposar en algun d'aquests apartats.

Boira ha dit...

Jo també ho havia pensat, i no se perquè a l'hora de dir les categories no hi vaig pas caure, i mira que jo en tinc un d'eròtic, inactiu...però eròtic, i en segueixo uns quants, ho podem proposar per la pròxima vegada. Sembla que hem deixat un petit buit a la catosfera. O si penseu en alguna altra solució, doncs endavant!

Rita ha dit...

Realment penso que n'hi ha de molt bons. Gràcies per contestar-me. El proposaré als col·lectius, perquè efectivament la cuca al cau té diferents blocaires i penso que és un bloc amb molt bons relats.

Anònim ha dit...

Com ho feu per saber qui hi ha darrere de diversos noms de persones no blogaires que voten un mateix bloc en categories diferents i de vegades amb comentaris que semblen sortits de la mateixa mà? No és molta casualitat?

Sergi ha dit...

Mercè, aquest tema ja està parlat entre nosaltres i amb la persona implicada. En principi són vots vàlids, encara que semblin una mica tendenciosos, però pensa que encara queda una fase de votació posterior en la que entre tots decidirem qui mereix guanyar i qui no.

Herois ha dit...

Aquesta iniciativa, més enllà de la competitivitat, m'agrada doncs és un punt de partida per conèixer nous blogs!

Abraçades heroiques!

menta fresca, aufàbrega i maria lluisa ha dit...

heu pensat en el blog més comentat? i si és el més comentat poder vol dir que és el més llegit....ja que no tothom hi deixa el seu, de comentari. Jo m'hi he fixat...

Anònim ha dit...

Hola a tots, avui és la primera vegada que em poso en contacte amb els vostres blogs, i els que he pogut visitar m'han encantat. Jo també proposo un premi a un blog dedicat a l'art i la cultura.
Moltes felicitats a tots