dissabte, 12 d’octubre del 2013

Aturada indefinida

Benvolguts i benvolgudes amics i amigues de c@ts, avui és 12 d'octubre, dia que molts anys hem triat en aquesta casa per fer la gala d'entrega de premis, després de tot un llarg estiu proposant i votant els millors blogs escrits en català. Però aquest any és diferent.

Hem triat aquest dia per anunciar-vos que el projecte c@ts quedarà aturat de manera indefinida. Han estat cinc edicions dels premis, a banda de les iniciatives blogaires, i uns anys de moltes satisfaccions pels que hem administrat aquest blog de manera desinteressada i amb la voluntat de moure la catosfera i promocionar el català a la xarxa. Però també ha resultat una tasca difícil i no hem sabut polir els defectes que edició rere edició s'anaven posant de manifest.

Aquest és sobretot un post d'agraïment. Vam demanar la vostra col·laboració i veu aportar molt bones idees, però no ens veiem amb cor d'encetar una nova edició amb tot el que això comporta, sense perdre l'essència dels premis, una retirada a temps sempre és una victòria. I creiem que podem tenir molt bon record del funcionament d'aquest blog i de les bones estones que hem passat aquí. Moltes, moltes gràcies a tots els que heu participat algun cop en els premis, els que hi heu col·laborat, ens heu esperonat i ajudat. Les mostres de suport han estat moltes i no podem fer més que pensar que aquí hem fet alguna cosa gran, però que com tot, arriba un moment que s'acaba. Però no és motiu de tristesa, perquè tot el que hem fet quedarà en el record, un molt bon record.

El blog romandrà obert perquè, qui ho vulgui, pugui consultar els premiats de totes les edicions, repassar les gales, o recordar els logos. La porta no està tancada, la idea de c@ts continua tenint una gran força, qui sap si ens tornarem a trobar més endavant, i els administradors seguim a la vostra disposició pel que convingui. No dubteu que, cadascú a la nostra manera, seguirem lluitant per fomentar el català a la xarxa, perquè tenim un tresor molt gran que cal preservar.

Només queda dir adéu, i esperar que aquest adéu es converteixi en un fins aviat. Ens retrobarem en nous projectes, noves iniciatives, i l'esperit que va crear aquests premis es mantindrà, perquè tot i que creiem que la fórmula s'esgota, que no ha sabut evolucionar com tocava, el projecte era i és preciós i ens l'hem estimat des del principi. Gràcies per tot i molta sort.

17 comentaris:

Gemma Sara ha dit...

Vaja... no sé què comentar, a mi em feien il·lusió i em donaven cert mal rotllo per allò d'haver d'escollir, però bé, això és personal. La idea de promoure els blogs en català (o els blogs tout court) segueix sent bona, amb la fórmula que sigui, potser es pot assajar alguna altra fórmula (la mateixa cadena dels blogs de la Via Catalana crec que va fer descobrir alguns blogs a gent, no?). Doncs això, gràcies per arremangar-vos i per pensar en la comunitat blogaire, petons!!

Mireia ha dit...

Gràcies a vosaltres, per les ganes, les hores, la dedicació, l'empenta, les bones estones que ens heu fet passar i els blogs que ens heu ajudat a descobrir.

molte gràcies i fins aviat!

Salvador Macip ha dit...

Oh! Quina llàstima! Moltes gràcies per tots aquests anys de feina! ha sigut molt divertit. I fins la propera!

maria ha dit...

Ostres! No m'ho esperava...

M. Roser ha dit...

Bé , tot té un començament i un final...L'important és sentir-se a gust amb la feina ben feta...

Víctor Pàmies i Riudor ha dit...

Els premis són part de la història de la Catosfera. Innovadors, senzills i populars.

Us lloa saber plegar a temps, abans de caure en la rutina i el desencís.

Moltes gràcies per les hores dedicades!

Anònim ha dit...

Que covards! mira que abandonar ara! justament l'any que anava a guanyar tots els premis! això no es fa! reclamo una indemnització! I el motiu per abandonar quin es? que hi ha gent que fa trampa? està bé, si prometo no fer trampes llavors seguireu? si ja tenia fet el post per publicitar-me pels c@ts d'aquest any!

Assumpta ha dit...

Tants comentaris que havia posat en aquest blog...

No m'agrada gens que les coses bones s'acabin, gens ni mica :-(

Ara us castigaré i parlaré amb la UEFA perquè anul·lin la Champions League, apa! :-P

Jooooooooo... no, de veritat, que em sap molt de greu...

Assumpta ha dit...

Eeeeeeeeeeeeeh!!!!

I el PREMI A LA MILLOR INICIATIVA BLOGAIRE? SEGUIRA? :-)))))

EL PREMI DE FEBRER!!

jo rai! ha dit...

Em sap greu però ho comprenc.
Heu fet molta feina i molt ben feta per a permetre que es deteriori.
Ha estat divertit i també una manera de descobrir blogs nous que potser no hauríem trobat mai.
Tal com sou els promotors segurs que us empescareu alguna altra cosa.

Moltes gràcies i... fins ara!

jomateixa ha dit...

gràcies a vosaltres per l'esforç i la gran feina que heu fet.
adéu a les gales, al descobriment de blocs nous, a l'emoció dels premis...
un dia trist.

Anònim ha dit...

La meva valoració

El porquet ha dit...

Ospa tu! Jo que entrava per aquí perquè ja calculava que això s'havia de moure i resulta que s'atura indefinidament (una mica com estic jo, semiaturat indefinidament).

La veritat és que quan ho he llegit se m'ha escapat un OH!, en veu alta. Però d'altra banda també entenc perfectament les raons exposades i els motius que us han dut a acabar definitivament amb aquests premis.

Com ja han dit per aquí dalt, això us honora, i molt. Fidels al projecte, a la idea i, fins i tot, a la utopia. Doncs al final sembla utòpic que les coses no s'acabin corrompent o pervertint.

Per tant, enhorabona per la decisió, tot i perdre una magnífica iniciativa que m'ho va fer passar tant i tant bé, especialment les nits de les gales.

Siau!

Assumpta ha dit...

:-((

Assumpta ha dit...

Com passa el temps...

Dr Purva Pius ha dit...

Hello Everybody,
My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of $250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of $250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius, call/whats-App Contact Number +918929509036 via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

vrajitor ha dit...

El vostre marit / la vostra dona va dir de sobte que vol divorciar-se i que voleu que els dos torni a formar una família feliç? A continuació, deixeu de mirar, perquè el doctor White, el gran encisador, té una solució per a vosaltres. Sóc banquer de professió, quan el meu matrimoni de vuit anys es va esfondrar, això em va trencar el cor i fins i tot va afectar la meva feina, perquè sempre pensava i no em concentrava. M’encanta el meu marit, de manera que estic buscant maneres de recuperar-lo després de viure separat durant uns 7 mesos. Vaig trobar un testimoni sobre un home que va dir que va aconseguir promocionar la feina amb l'ajut del gran encisador Dr. White, així que vaig contactar amb ell, li vaig explicar els meus problemes matrimonials i em va assegurar que les coses anirien millor per a mi , però va dir algunes coses que cal fer per assolir el meu objectiu, vaig seguir les instruccions i avui visc feliç de nou amb el meu marit, és realment un home meravellós i beneït pels seus déus. Poseu-vos en contacte amb el metge blanc per qualsevol tipus de problema de vida al número de WhatsApp:
+17168691327
o per correu electrònic: wightmagicmaster@gmail.com, no us penedireu de conèixer-lo.