divendres, 15 de maig del 2009

C@ts 2009

Encetem una nova temporada de c@ts!

Com passa el temps. Sembla que va ser ahir que fèiem públics els resultats de l'edició de 2008, i ja tornem a ser a maig, i això vol dir que és hora d'anar posant-nos a la feina per veure què ha donat de si aquest darrer any blogaire. En els propers dies us anirem informant sobre les novetats, sobre les normes i sobre els terminis del procés, així que us demanem que us mantingueu atents a les actualitzacions del blog, perquè, com sempre, volem que la participació sigui alta, que s'imposi el joc net, i que es respectin els paràmetres establerts. Només així podem fer d'aquesta iniciativa una proposta seriosa i amb valor.

Està previst que el període de proposta de blogs comenci l'1 de juny. Entre tots haurem de fer que n'estigui assabentat el màxim nombre de gent possible, així que ja sabeu, feu-ne tanta difusió com pugueu. Teniu a la vostra disposició els nous banners de c@ts aquí a la barra lateral, i també l'antic pels nostàlgics. Els podeu penjar on vulgueu, i qualsevol altra aportació serà molt benvinguda. Ah, i aquest any, a banda del Facebook, també podreu seguir els premis c@t a Twitter!

Què, comencem?

19 comentaris:

Cèlia ha dit...

D'acord, estarem a l'aguait!

Els del PiT ha dit...

Rebem AQUEST nou disseny del Cats amb molt de gust, ens enganxarem el banner blau al PiT (i al blog).
;-)

Ui sí, quina gràcia...
:)

Laia ha dit...

oi que bé!!! m'agrada que aneu canviant el disseny!!! :)

Susanna ha dit...

Quan tenia un blog anònim a blogspot vaig poder posar el banner, però wordpress no em deixa. Algú sap per què? Gràcies!

Unknown ha dit...

Hola Susanna, des de wordpress has de triar el widget que es diu "text" i copiar el codi. Si ho tens configurat manual, s'ha de posar directament a la plantilla, a l'arxiu sidebar.php.
De totes maneres, si no te'n surts envia'm un mail (el tens al meu perfil). ;)
Merci pel suport i la difusió!

Mireia ha dit...

ei, canvi de look! ara trio el banner per penjar al bloc

triplearroba ha dit...

uoooou que macu i cucu que queda :) ni fet a mida
(esta al Bottom-Middle)

Carme Rosanas ha dit...

Doncs jo trio el vermell!

Carme Rosanas ha dit...

Doncs jo trio el vermell!

zel ha dit...

doncs jo he triat el blau, no sé, és que vull mar...

Assumpta ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Assumpta ha dit...

Ai, quina gràcia!!

Bé, ara pensareu "quina gràcia el què"... doncs amb la brevetat i concissió que em caracteritza ara ho explico:

Quan el meu blog va començar a semblar una mica un blog (o sigui, quan tenia uns sis o set mesos des de la seva "creació" amb molt poc us) jo mirava de veure de què anava tot aquest món. Em vaig fixar en que a molts blogs en els que entrava veia aquest lletreret que posava "c@ts" i jo ni m'atrevia a preguntar què era...

Al cap d'un temps vaig descobrir que eren uns premis.

Aquesta vegada estaré ben atenta per poder votar i tal... i, per suposat, una tradicional com jo es posa el banner "antic" sense dubtar-ho :-))

Assumpta ha dit...

Concisió amb una sola "s" però ja no borro més... aaaagggh

McAbeu ha dit...

Una llei del marketing diu que els canvis de logo d'una marca coneguda i acceptada no han de ser massa extrems, per això jo trio el vermell (logo nou amb el color de l'antic)

kweilan ha dit...

jo m'he triat el blau.

Joana ha dit...

Vaig a canviar-lo! S'ha d'estar al dia! :))
Som-hi, doncs...

assumpta ha dit...

Ei! Estarem alerta de les novetats!
Entretant, us felicito per aquest nou look! i canvio el que tenia fins ara pel nou de color blau!
;)

Teresa Bosch ha dit...

Felicitats pel disseny i gràcies per endegar aquesta iniciativa!

Anònim ha dit...

Doncs jo m'hi apunto.... bona iniciativa.... :)