dimarts, 15 de gener del 2013

Iniciativa Blogaire 2012

Comença el període de propostes!

Recordeu que hi ha unes NORMES GENERALS que regeixen aquests Premis i que us resumeixo a continuació:

1.- Les INICIATIVES BLOGAIRES que poden ser nominades són les noves propostes sorgides durant l'any 2012 d'un blog que tingui el català com a llengua vehicular de forma clarament majoritària i que per dur-les a terme hagin demanat la participació d'un bon nombre d'altres blogaires.

2.- Passaran a la votació final les iniciatives que més suport hagin obtingut en aquesta fase de propostes. Per tant, cada persona ha de proposar totes les iniciatives que consideri aptes sense tenir en compte si ja han estat dites o no. Recordant però, que no es pot proposar més d'una vegada la mateixa iniciativa i tampoc és permesa la proposta d'iniciatives pròpies.

3.- Per fer propostes no és necessari tenir un blog però si que es requereix un nom identificable i una adreça electrònica vàlida i verificable. Pels que feu les propostes des d'un perfil Blogger, en aquest ha de constar el vostre mail; si no és així o pels que proposeu des d'altres perfils ens heu de fer arribar obligatòriament un mail de contacte. Per tant, les propostes fetes per algú que no ens hagi fet saber la seva adreça d’e-mail no seran acceptades.

En cas de dubte, poseu-vos
en contacte amb nosaltres.

Per proposar els vostres candidats,
escriviu el nom del blog impulsor de
cada iniciativa i l'URL d'aquestes en
un comentari en aquest mateix post.

El període de propostes durarà fins
les 23:59 hores
del dia 31 de gener

51 comentaris:

  1. Entre presencial i cibernètica, jo voto per la Tardoral poètica que va convocar la Núria Pujolàs a través del seu blog Miramelsmots.

    Vaig pensant...

    ResponElimina
  2. I jo de moment m'apunto a la proposta del Víctor. La tardoral poètica de la Núria Pujolàs del blog Miramelsmots.

    Ja continuaré pensant...

    La presentació del llibre de les històries veïnals que va muntar el Veí de dalt.

    http://malerudeveuret.blogspot.com.es/2012/07/calor-veinal-en-una-tarda-de-juliol.html

    I continuaré pensant...

    ResponElimina
  3. No sé gaire com funciona, hi pensaré. De moment m'apunto a la Tardoral poètica de la Núria Pujolàs també!

    ResponElimina
  4. Hola!!

    Estic repassant blogs perquè segur que hi ha moltes bones iniciatives que ara no em venen al cap. De fet, una que tenia ja he vist que era del desembre del 2011... ai, per poc!!

    Però aquesta sí que va ser 2012 "total" i molta gent hi va participar. Personalment jo m'ho vaig passar pipa :-))

    - Iniciativa a càrrec de: L'Arlequí
    - Blog Antaviana
    - Nom de la iniciativa: "Joc Literari Especial Pere Calders: Acaba el Microconte"

    Crear microcontes intentant seguir una mica l'estil d'en Pere Calders va estar molt, molt bé! ;-))

    ResponElimina
  5. Ho d'en Charles Dickens, que va proposar l'Assumpta en el seu moment,va ser aquest any?
    Doncs si s'accepta ho proposo.

    ResponElimina
  6. Jo no sé què proposar!!! No he participat a cap cosa crec..... :( que sosa!!!

    ResponElimina
  7. A mi també em costa troba r iniciatives d'aquest any... no em vénen al cap.

    He de reconèixer que vaig passar-m'ho genial amb la proposta d'Antaviana sobre Pere Calders i la vaig fer durar tant com vaig poder. per tant la proposo jo també!

    Antaviana: "Joc Literari Especial Pere Calders: Acaba el Microconte"

    ResponElimina
  8. Doncs sí, l'homenatge a Dickens de l'Assumpta! I tant que era aquest any!

    http://blogdeassumpta.blogspot.com.es/2012/02/dickens-2012-homenatge-on-line-des-de.html

    ResponElimina
  9. Mare meva!!! Repasseu, repasseu, que hi ha moltes iniciatives que estan bé!!

    Iniciativa a càrrec de: Sargantana

    Nom de la iniciativa: Lagartiho Dundee.

    Lagartiho :-))

    No sé ni com ho va fer, però el cert és que va aconseguir que l'estiu passat un lagartiho desvergonyit i amb moltes ganes de fer broma es passegés per un munt de blogs explicant diverses aventures

    ResponElimina
  10. I la proposta estiuenca dels Slow blogs, que va provocar las resposta dels Quick blogs? També no?

    Va sortir de sa lluna, si no recordo malament... vaig a a mirar-ho!

    ResponElimina
  11. M'afegeixo al vot pel Lagartiho, de la sargantana!

    ResponElimina
  12. També m'apunto ala proposta de la Tardoral poètica de la Núria...

    ResponElimina
  13. A mi el de la sargantana em va semblar molt divertit.
    http://ambullsdesargantana2.blogspot.com.es/search/label/lagartijo%20dundee
    tinc mala memòria, hi aniré pensant a veure què.

    ResponElimina
  14. Carme!! Si trobes qui va iniciar el tema dels Slow Blogs jo també m'hi apunto!! No recordava qui havia estat!! :-DDD

    ResponElimina
  15. Ja està!!!

    La sargantana en aquest post:

    http://ambullsdesargantana2.blogspot.com.es/2012/07/slow-blog.html

    ResponElimina
  16. Aaaaah, així que també va ser la Sargantana!!... Val... doncs també m'apunto!!

    I... n'he recordat una altre!! :-DD (aquest any me les apuntaré perquè no es pot anar així per la vida hehe)


    Iniciativa a càrrec de Jordi Casanovas Angelet

    Blog: He omplert la banyera d'aigua freda

    Nom de la iniciativa: Primer certamen de Poesia en aigua freda

    Que, per cert va tenir uns resultats poètics divertidíssims :-)))

    ResponElimina
  17. Sí, senyora, també hi vaig participar i també el vaig trobar mooolt divertit.

    Per tant un altre vot pel Primer certamen de Poesia en aigua freda.

    ResponElimina
  18. - 25 sense Foix a cal Parèmies:
    http://vpamies.dites.cat/2012/01/llista-provisional-de-participants.html

    - Dickens 2012 del Blog de l'Assumpta.
    Em sembla que algú ja ha posat la URL.

    - Aparaula'm, també a cal Parèmies:
    http://vpamies.dites.cat/p/index-de-paraules-de-laparaulam.html


    ResponElimina
  19. Ostres!! L'"APARAULA'M"... i tant!! Si hi vaig participar amb tots els blogs, fins i tot el d'artesania, el de la parròquia i el de la "destructora"!!! :-DDD

    Ei, apunteu-me també, doncs, a la proposta de l'Aparaula'm :-))

    Sé que encara en deuen faltar d'importants... em volten coses pel cap, però no les sé trobar... aissss

    ResponElimina
  20. Més!!!! :-))


    - Trivial catosfèric Bona nit i tapa't
    - Organitzador XEXU
    - enllaç

    ResponElimina
  21. Estimada Assumpta: moltes gràcies!! Va ser una proposta divertida, sí! M'ho vaig passar molt bé!

    ResponElimina
  22. Jo és que sóc més aviat poc sociable, però la del lagartiho em va fer mooooooooooooooooooolta gràcia!

    ResponElimina
  23. 25 sense Foix a cal Parèmies:
    http://vpamies.dites.cat/2012/01/llista-provisional-de-participants.html

    - Aparaula'm, també a cal Parèmies:
    http://vpamies.dites.cat/p/index-de-paraules-de-laparaulam.html

    La rèplica al Slow blog, o sigui el QUICK-BLOG de l'Assumpta:

    http://blogdeassumpta.blogspot.com.es/2012/07/quick-blog.html

    ResponElimina
  24. Hola, JORDI!! Va ser una proposta molt divertida i, a més, recordo que hi vas posar molta il·lusió!! :-))

    I ja en tinc una altre!!

    Tal com en XEXU va fer un Trívial per celebrar els seus 5 anyets de blog, la CARME ens va fer jugar amb el número 5

    - Blog: Col·lecció de moments.
    - Blogaire: Carme Rosanas
    - Iniciativa i cinc!!

    ResponElimina
  25. em copio directament de l'Assumpta que gràcies a ella se m'ha refrescat la memòria: Iniciativa a càrrec de: L'Arlequí
    - Blog Antaviana
    - Nom de la iniciativa: "Joc Literari Especial Pere Calders: Acaba el Microconte"
    El lagartijo de sargantana
    Alló del jordi de la banyera
    Aparaula'm ( era el víctor pàmies?
    de l'Assumpta http://blogdeassumpta.blogspot.com.es/2012/02/dickens-2012-homenatge-on-line-des-de.html
    ja tornaré i disculpeu que no posi ni enllaços

    ResponElimina
  26. Faig la meva votació! Aposto per:

    -Homenatge a Charles Dickens de l'Assumpta
    http://blogdeassumpta.blogspot.com.es/2012/02/dickens-2012-homenatge-on-line-des-de.html

    -Les postals antigues d'en Joan Gasull
    http://garbi24.blogspot.com/2012/01/i-perque-no.html

    -Quin escriptor és? De la Jo mateixa
    http://tumateix-llibres.blogspot.com.es/search/label/QUIN%20ESCRIPTOR%20%C3%89S%3F

    -Lagartijo Dundee de la Sargantana
    http://ambullsdesargantana2.blogspot.com.es/2012/08/wanted.html

    ResponElimina
  27. He estat pensant i mirant per aquí dalt i proposo

    - Poesia en aigua freda, de Jordi Casanovas perquè és allà on vaig participar.

    i el Lagartijo Dundee, que malgrat no va passar per casa meva vaig riure d'allò més llegint les aventures per les vostres cases.

    i l'Aparaula'm!! que crec que va tenir una repercusió gegaaaaant!!

    ResponElimina
  28. Aqui teniu les meves propostes:

    JOC QUIN ESCRIPTOR ÉS? del blog Tumateix llibres (http://tumateix-llibres.blogspot.com.es/2012/02/aquest-any-quin-escriptor-es.html)

    APARAULA'M: APADRINA UNA PARAULA del blog Raons que rimen (http://vpamies.dites.cat/2012/05/aparaulam.html)

    HOMENATGE BLOGAIRE A DICKENS del Blog de l'Assumpta (http://blogdeassumpta.blogspot.com.es/2012/02/dickens-2012-homenatge-on-line-des-de.html)

    CELEBRACIÓ AMB EL Nº 5 del blog Col·lecció de Moments (http://carmerosanas.blogspot.com.es/2012/05/i-cinc.html)

    TRIVIAL DE LA CATOSFERA del blog Bona nit i tapa't (http://zwitterioblog.blogspot.com/2012/03/5-anys.html)

    JOC LITERARI ESPECIAL PERE CALDERS del blog Antaviana (http://rcanovalls.blogspot.com.es/2012/06/participacions-al-joc-literari-especial.html)

    PRIMER CERTÀMEN DE POESIA EN AIGUA FREDA del blog He omplert la banyera... (http://jordicasanovasangelet.blogspot.com/2012/06/1era-proposta-diniciativa-blocaire.html)

    RECULL DE POSTALS ANTIGUES del blog Garbi24 (http://garbi24.blogspot.com/2012/01/i-perque-no.html)

    EXPOSICIÓ DE MANDALES CATOSFÈRIQUES del Blog de l'Assumpta a partir d'una idea de Sargantana (http://blogdeassumpta.blogspot.com.es/2012/08/pintem-mandales.html)

    ResponElimina
  29. En MAC, és sempre tan endreçat i ben organitzat!! ;-)) Aaaaai, les MANDALES!! hahaha no me'n recordava!! :-))

    I el JOC d'endevinar l'escriptor és d'aquest any?? jo creia que era ja de l'any passat... DONCS DÓNA-LI UN PUNT TAMBÉ de part meva, que en vaig encertar algun!! (En Macip, que és clavat... amb cabell o sense cabell, però és ben bé ell... ja feia cara de llest hehe) ;-))))

    ResponElimina
  30. APARAULA'M: APADRINA UNA PARAULA del blog Raons que rimen (http://vpamies.dites.cat/2012/05/aparaulam.html)

    ResponElimina
  31. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  32. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  33. Una iniciativa conjunta, entre na SARGANTANA i n'ASSUMPTA

    http://ambullsdesargantana2.blogspot.com.es/2012/08/pintar-mandales.html

    http://blogdeassumpta.blogspot.com.es/2012/08/pintem-mandales.html

    Ps: Als meus dos anteriors comentaris crec que no han quedat enganxats els enllaços, quan tingui un moment els tornaré a repetir per si no ha quedat clar.

    Salut! :)

    ResponElimina
  34. Molt bé, PONS, així m'agrada, que recordis els bons moments viscuts a la catosfera... :-DDDD

    ResponElimina
  35. Al blog de na SARGANTANA
    EL LAGARTIJO DUNDEE

    (Ara si, l'altre ha quedat eliminat)

    ResponElimina
  36. Una altra proposta de na SARGANTANA
    MOVIMENT SLOW BLOG

    (I aquest també)

    ResponElimina
  37. Iniciativa de Col·lecció de Moments de na CARME a
    I CINC

    ResponElimina
  38. N´ASSUMPTA replicant al moviment slow, ens va oferir el
    QUICK BLOG

    ResponElimina
  39. I no puc oblidar al Sr. GASULL, va ser la meva primera participació
    POSTALS ANTIGUES

    ResponElimina
  40. a veure entre tots em feu recordar de fet hi va haver força moviment l'any passat
    CELEBRACIÓ AMB EL Nº 5 del blog Col·lecció de Moments (http://carmerosanas.blogspot.com.es/2012/05/i-cinc.html)

    TRIVIAL DE LA CATOSFERA del blog Bona nit i tapa't (http://zwitterioblog.blogspot.com/2012/03/5-anys.html)
    RECULL DE POSTALS ANTIGUES del blog Garbi24 (http://garbi24.blogspot.com/2012/01/i-perque-no.html)

    EXPOSICIÓ DE MANDALES del Blog de l'Assumpta a partir d'una idea de Sargantana (http://blogdeassumpta.blogspot.com.es/2012/08/pintem-mandales.html)

    ResponElimina
  41. més: - 25 sense Foix a cal Parèmies:
    http://vpamies.dites.cat/2012/01/llista-provisional-de-participants.html

    els moviments del slow blog de la sargantana
    la replica de l'Assumpta amb l'slow
    ostres si el dia mundial catosferic de l'enigma per a felicitar el gran MaCbeu que va organitzar l'assumpta i en qual també m'hi va enredar:
    http://blogdeassumpta.blogspot.com.es/2012/11/dia-catosferic-de-lenigma-i.html

    ResponElimina
  42. Amb aquesta, n'ASSUMPTA ens va embolicar a tots...
    amb en MAC

    ResponElimina
  43. Una que em va sembar molt, molt maca a ca'n PÀMIES.

    aPARAULA'm

    ResponElimina
  44. Va, que si no l'Assumpta em trenca les cames...

    - El certàmen de poesia en aigua freda del Banyera
    - Homenatge blogaire a Dickens de n'Assumpta
    - Dia catosfèric homenatge Mac McAbeu de n'Assumpta
    - Trivial catosfèric d'en XeXu
    - Quin escriptor és? de la Jomateixa
    - Aparaula'm d'en Pàmies

    I crec que aquests són als que he tingut esma, valentia i coratge per a participar. Déu n'hi doret, no?

    Apaaaaa! He salvat les cames!

    ResponElimina
  45. Eps!

    Aquí teniu la meva proposta: Raons que rimen

    Si voleu podeu visitar el meu bloc Educació i les TIC Algú em recomana? Què us sembla?

    Gràcies! :)

    ResponElimina
  46. Aisssssssss...la meva CITA
    amb en JORDI Casanovas a Poesia en aigua freda.

    ResponElimina
  47. I per acabar amb totes les que he participat aquest any...
    QUIN ESCRIPTOR ÉS? al bloc TUMATEIX LLIBRES.

    ResponElimina
  48. caram! ja no hi havia pensat més.
    doncs posem-hi també l'homenatge de l'Assumpta a Charles Dickens
    http://blogdeassumpta.blogspot.com.es/2012/02/dickens-2012-homenatge-on-line-des-de.html

    ResponElimina
  49. El vostre marit / la vostra dona va dir de sobte que vol divorciar-se i que voleu que els dos torni a formar una família feliç? A continuació, deixeu de mirar, perquè el doctor White, el gran encisador, té una solució per a vosaltres. Sóc banquer de professió, quan el meu matrimoni de vuit anys es va esfondrar, això em va trencar el cor i fins i tot va afectar la meva feina, perquè sempre pensava i no em concentrava. M’encanta el meu marit, de manera que estic buscant maneres de recuperar-lo després de viure separat durant uns 7 mesos. Vaig trobar un testimoni sobre un home que va dir que va aconseguir promocionar la feina amb l'ajut del gran encisador Dr. White, així que vaig contactar amb ell, li vaig explicar els meus problemes matrimonials i em va assegurar que les coses anirien millor per a mi , però va dir algunes coses que cal fer per assolir el meu objectiu, vaig seguir les instruccions i avui visc feliç de nou amb el meu marit, és realment un home meravellós i beneït pels seus déus. Poseu-vos en contacte amb el metge blanc per qualsevol tipus de problema de vida al número de WhatsApp:
    +17168691327
    o per correu electrònic: wightmagicmaster@gmail.com, no us penedireu de conèixer-lo.

    ResponElimina