dilluns, 25 de febrer del 2013

Entrega del premi a la millor iniciativa blogaire 2012

Benvinguts al lliurament de premis de la millor iniciativa blogaire 2012!
Un any més ens hem volgut fer ressò del que es mou a la catosfera. La catalana és una comunitat blogaire molt activa, ho demostren la gran quantitat de blogs que hi ha i les nombroses propostes participatives que apareixen, per part de molts blogaires diferents. I com que ens apuntem a un bombardeig, totes tenen un seguiment notable. De les iniciatives creades al 2012, se'n van destacar 15, proposades per 18 participants. D'aquestes, com és habitual, van passar a la fase final les que tenien més suport. Fem un repàs a les  6 finalistes:

Aparaula'm: Apadrina una paraula
del blog RAONS QUE RIMEN

On ens demanaven que triéssim una paraula catalana i li dediquéssim un post al gust de cadascú.

Homenatge Blogaire a Charles Dickens
del BLOG DE L'ASSUMPTA

Un homenatge amb molt seguiment i força difusió del bicentenari del naixement d'un dels escriptors més importants de la història.

Joc Literari Especial Pere Calders
del blog ANTAVIANA

Imitar el mestre Pere Calders no és fàcil, però molta gent es va apuntar a acabar un dels seus microcontes, amb resultats molt destacables.

Joc "Quin escriptor és?"
del blog TUMATEIX LLIBRES

Tots els grans escriptors van ser nens una vegada. En aquest joc calia reconèixer-los a partir de fotos de la seva infància.

Lagartiho Dundee
del blog AMB ULLS DE SARGANTANA 2

Un personatge molt empipador va donar una nota de color durant tot l'estiu, va capgirar tota la catosfera!

Primer Certamen de Poesia en aigua freda
del blog HE OMPLERT LA BANYERA D'AIGUA FREDA

Fer poemes no és fàcil, però fer uns versos en clau d'humor va divertir a un gran nombre de blogaires.

En la present edició hem rebut 33 formularis, tots ells vàlids, això són 21 menys que l'any passat, hi ha hagut una baixa participació. Sense més dilació, passem a revelar el segon premi a la millor iniciativa blogaire 2012, que ha rebut el 18% dels vots! Voleu conèixer-lo?

22 comentaris:

Assumpta ha dit...

Enhorabona als dos guanyadors!! :-))

He de dir que tenia bastant clar qui guanyaria: La feina sempre ben feta per la nostra llengua i la nostra cultura i amb molta repercussió, mereix esser reconeguda :-))

La segona plaça si que la veia molt més oberta... però m'ha fet gràcia que se l'emporti una iniciativa amb sentit de l'humor, que això sempre està moooooolt bé :-))

Anònim ha dit...

Lo de la baixa participació segur que ha sigut perquè ho heu fet coincidir amb els Oscars, i es clar, la participació s'ha dividit...

fanal blau ha dit...

Primer de tot disculpes per no haver votat aquesta vegada; sabeu que sempre he acostumat a fer-ho, i no tinc excusa...
El més important és felicitar a totes les propostes i als guanyadors! He de dir que també em fa una especial il·lusió que un premi se l'endugui la sargantana, perquè com diu l'Assumpta, un toc d'humor sempre va la mar de bé. I felicitats també per en Víctor...com de necessari és apadrinar paraules i formar part de la família!

Elfreelang ha dit...

Home això de la baixada de votacions jo crec, sincerament, és degut a refotuda crisi imposada, els qui treballem anem de cul i els qui no encara més, suposo que això produeix desanim, i poc temps ....vull dir que el que noto és un descens general global de la publicació per part dels blogaires...bé no m'enrotllo més; merescudissím el primer premi! i el segon també encara que potser hagués preferit la proposta del homenatge a Dickens o els microcontes de Pere Calders....( eep que no tracto de dir res més que el que dic....sense cap intenció de desmerèixer a la Sargantana) és cert que vam riure molt amb el lagartijo....felicitar al Víctor i a la Sargantana i també a les altres iniciatives nominades !!!!!

Elfreelang ha dit...

és clar que potser la raó la té el Pons....mira que coincidir amb els Oscars!

sa lluna ha dit...

Estic molt contenta per n'Àngels, sa meva ninona, que ens va fer anar a tots de cap.
I la inciativa del Victor d'apadrinar una paraula va ser molt especial.

Felicitats als guanyadors i als finalistes, que tots ho feren molt i molt bé.

maria ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
maria ha dit...

Felicitats als guanyadors!
M'agradaria dir dues coses. La gala en sí delspremiats m'ha semblat molt sosa.Un simple post i prou. Caldria millorar-ho.
I per últim, Víctor la feina que estàs fent per la nostra llengua no té preu. Moltes gràcies!

Víctor Pàmies i Riudor ha dit...

Moltes gràcies a tots! No m'ho puc creure: un altre premi C@ts!

Molts ànims als organitzadors. Potser han baixat els vots aquest any, però han augmentat les iniciatives proposades (o m'ho ha semblat?).

L'important és que es facin coses, que la gent sigui creativa i que hi hagi on triar i remenar.

Sabeu que tinc una flaca especial per aquests premis, que no et demanen que bombardegis amics i coneguts perquè et votin i revotin.

Lluiré amb orgull el nou premi!

sargantana ha dit...

ostres, quina iluuuu !!
moltes gracies,
no solsament per el premi finalista
sino tambe per jugar amb nosaltres
a l'estiu
sense tots no hagues pogut esser

molts...molts..petons de sargantana

Salvador Macip ha dit...

Felicitats, Sargantana i Pàmies! Dos premis ben merescuts!

Carme Rosanas ha dit...

Moltes Felicitats als dos guanyadors!!!

Van ser dues iniciatives genials i jo vaig participar-hi amb moltes ganes i molta il·lusió, a les dues, tant diferents com són!!!!

Una abraçada Víctor, una abraçada sargantana!!!

Seguirem participant i inventant iniciatives...

El porquet ha dit...

Premiar a un dels grans, amb la seva magnífica iniciativa, dignifica aquests premis. Enhorabona a la Sargantaneta també, per la seva proposta revolucionària i a la resta de personal que s'ha dedicat a animar la participació a la catos!

Assumpta ha dit...

Eeeeei, gràcies, ELFRI, per la teva menció! ;-) T'asseguro que per a mi és ja un premi!! :-)

Sílvia ha dit...

Molt guais els dos guanyadors!! Felicitats :))

Roser Caño Valls ha dit...

Gràcies ELFRI per la teva menció, jo vaig votar la proposta de l'homenatge a Dickens! Felicitats als guanyador/res. Encara que l'important és fomentar iniciatives en llengua catalana a la xarxa!

jomateixa ha dit...

S'ho mereixen del tot.
Felicitats!!

Assumpta ha dit...

Ei, ARLEQUÍ! Moltes gràcies pel teu vot... vot que va ser recíproc, doncs el meu va anar cap a la teva proposta! M'ha fet gràcia aquesta coincidència ;-)))

Com tu dius, l'important és que hi hagi iniciatives, moltes, i que "això" es mogui! :-))

jo rai! ha dit...

Felicitats als guanyadors però també i sobretot als organitzadors.
No cal preocupar-se perquè hagi minvat la participació aneu a saber si l'any vinent es triplica, tot a la vida té pujades i baixades.

El veí de dalt ha dit...

Premis ben merescuts.
Sort Sargantana!
Endavant, Pàmies!

Assumpta ha dit...

Aplaudeixo el comentari de "JO RAI!"... segur, segur que l'any que ve la participació augmenta!! :-))

vrajitor ha dit...

El vostre marit / la vostra dona va dir de sobte que vol divorciar-se i que voleu que els dos torni a formar una família feliç? A continuació, deixeu de mirar, perquè el doctor White, el gran encisador, té una solució per a vosaltres. Sóc banquer de professió, quan el meu matrimoni de vuit anys es va esfondrar, això em va trencar el cor i fins i tot va afectar la meva feina, perquè sempre pensava i no em concentrava. M’encanta el meu marit, de manera que estic buscant maneres de recuperar-lo després de viure separat durant uns 7 mesos. Vaig trobar un testimoni sobre un home que va dir que va aconseguir promocionar la feina amb l'ajut del gran encisador Dr. White, així que vaig contactar amb ell, li vaig explicar els meus problemes matrimonials i em va assegurar que les coses anirien millor per a mi , però va dir algunes coses que cal fer per assolir el meu objectiu, vaig seguir les instruccions i avui visc feliç de nou amb el meu marit, és realment un home meravellós i beneït pels seus déus. Poseu-vos en contacte amb el metge blanc per qualsevol tipus de problema de vida al número de WhatsApp:
+17168691327
o per correu electrònic: wightmagicmaster@gmail.com, no us penedireu de conèixer-lo.