divendres, 5 d’octubre del 2012

T'hi esperem! No t'ho perdis!


Aquest  any  hem tingut:

12 categories...
65 nominats...
uns quants  empats...
moltes  il·lusions...
i  la  participació de moltes  persones...
Tots  els  blocaires,  i  també  no blocaires,  que  ho han volgut,  han votat  les  seves  opcions.  Hi ha  hagut una mica més de  200  persones  que han votat,  de  les quals 199  han estat  formularis  vàlids,  un cop eliminats  alguns vots  repetits..   Els  recomptes  estan fets.   S' han triat els blogs  que  els votants  consideren els millors els blogs del panorama català. Els resultats finals estan a punt de sortir a la llum...  No hi falteu!!!!

Diumenge  14 d'octubre
21:45h del vespre
Gala virtual d'entrega de premis c@ts 2012

PD:  I sí ja recordem que,  tradicionalment,  era  el dia 12  i que  en l'anterior  post  ho comunicàvem així.  Però  és  un cap de setmana llarg  i és  possible  que molta  gent  estigui  "ocupadíssima"  gaudint de cap de setmana.  Aquesta  és  la raó del canvi.

14 comentaris:

Anònim ha dit...

ja veig que la meva queixa ha estat escoltada. Es nota qui té influència en aquest premis...

Alba ha dit...

ohhh!!! perfecte!!! així podré gaudir de la festa major i els premis c@ts seran la culminació final! (com uns focs artificials!).

Sílvia ha dit...

Ostres, el diumenge treballaré fins no sé quina hora... espero arribar a temps a la gala!

Jordi ha dit...

Al·leluuuuuiaaaaaa, al·leluuuuuiiiiiaaaaaa!! Estarè mig mort per la cursa, però allà hi serem!! Gràcies per replantejar la data!

Allau ha dit...

Avui a l'Ateneuesfera en Víctor Pàmies m'ha informat que (jo) estava nominat a un premi c@ts. Per qüestions de principis m'estimo més no competir i preferiria que deixessiu lliure el meu nínxol perquè un altre el guanyi amb més il·lusió.

Confio no haver-vos ofès. Salut!

rits ha dit...

guai! així si que segur que hi podré ser, el 12 era força difícil!

Assumpta ha dit...

Mira, falta una setmaneta exacta :-))

Aitor ha dit...

Jo també hi seré, que m'han dit que és una gala molt divertida :)

Gemma Sara ha dit...

Quinamució!!

Anònim ha dit...

Jo no he pogut votar perquè se'm va passar la data límit i em faltaven uns quants blocs per descobrir que estaven nominats. Em vaig refiar, pensant que encara tenia temps.

Bé, ja passaré per aquí per felicitar als guanyadors!





jomateixa ha dit...

és una hora una mica complicada per mi, però intentaré ser-hi.

Drapaire de mots ha dit...

estic convidada? passaré per aquí si me'n recordo, aquest meu cap!!!!
Sort a tots els nominats.:)))

Galionar ha dit...

Avui és el gran dia! Compartiré amb vosaltres aquesta gala tota l'estona que pugui, però en un moment concret de la nit ens marxa la connexió a internet dins l'endemà... Els quui no pugui felicitar avui en directe, ho faré demà a la tarda.
Sort a tothom!

sargantana ha dit...

he vingut rapid..pensant que ja m'habia pasat
pero veig que aquest any..encara hi soc a temps
aviam si hi puc esser
voleu creure que mai hi he sigut en directe? i m'en moro de ganes!!
fins despres!!
i molta sort a tots