diumenge, 14 d’octubre del 2012

Gala c@ts 2012

Molt bona nit i benvinguts a la gala d'entrega de premis d'aquesta cinquena edició dels c@ts!
Avui acaba un procés de selecció que va començar al juny i en el que ha participat moltíssima gent. I per quin motiu? Doncs per triar els millors blogs en llengua catalana de 2012. Poca broma, eh!
Durant la propera hora i mitja anirem lliurant premis, cada pocs minuts es presentarà una categoria i hi haurà el pertinent lliurament. Serà una gala molt emocionant, però també ràpida, així que durant aquesta estona el vostre millor amic serà la tecla F5 de l'ordinador, la d'actualitzar la pàgina és clar.
Ja ho tenim tot a punt. Finalistes, aneu preparant els vostres discursos, que aviat serà el vostre torn de pujar a recollir els guardons! Preparats? Doncs comencem la gala cordeu-vos bé les camises (de dormir) i ajusteu-vos les sabatilles. Som-hi!

25 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

Esteu ben arrepapats a la butaca?

Au va! que ja comencem!

Quins nervis!

Assumpta ha dit...

Què bé!! ja comença!! Som 24 enganxats en aquests moments!! :-)))

Sergi ha dit...

Tots a fer F5!!

Carme Rosanas ha dit...

Som 24... hi ha fent que està fent tard... au va afanyeu-vos!

fanal blau ha dit...

Som-hi doncs!

El porquet ha dit...

Ep, ja he arribat! quin és el meu lloc? Aquí? Va vinga!

Garbí24 ha dit...

va que ja comencen.....com porto la corbata?

Alba ha dit...

ai quin mal de panxa tinc!!! on estan els lavabos???

sargantana ha dit...

ufff..quina olor de crispetes
qui pot menjar ara??
jajajajjaj

McAbeu ha dit...

25 connectats a les 21:45. Som-hi!!

Elfreelang ha dit...

uauuau! emoció!

Sergi ha dit...

28 i pujant!

maria ha dit...

^-^sort!

Salvador Macip ha dit...

Jo ja porto posada la bata de gala! Som-hi!

Yáiza ha dit...

Som-hi!

Sergi ha dit...

Paciència, eh, que aquest és el temps d'espera més llarg que hi haurà, és per anar agafant el ritme!

El porquet ha dit...

Garbi collons, amb aquesta corbata i l'americana sembles el Sala i Martin!

Garbí24 ha dit...

al fons a la dreta Alba

zel ha dit...

Jo duc l'anorac, per si de cas, és que sóc al zulo, d'amagat...preparem la resistència

Dafne ha dit...

Joaaaan, que no em veus??? Eoooo!!!!

Gemma Sara ha dit...

Jo estic entre la gala i la taula de treball, que ens hem penjat i estem acabant els deures!, quin desgabell!!

Pilar ha dit...

Espero que no s'em pengi l'ordinador...Porto uns dies...Ais.

Jordicine ha dit...

Vinga, que a mi demà a les cinc em sona el despertador! ;)

AlfredRussel ha dit...

Ei, que faig tard! Que primer calia donar de sopar a les xiquetes, però ací estem ;)

Galionar ha dit...

Som-hi, doncs!