diumenge, 14 d’octubre del 2012

C@TS AL BLOG OPINIÓ 2012


38 comentaris:

Assumpta ha dit...

ELFRIIIIIIII PUJIIIIIII

ENHORABONAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

:-))))))))

zel ha dit...

Sí, senyor, sí senyor, jo hi estic plenament d'acord! BRavoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!

Dafne ha dit...

Oooeoeoeeoeoeoe!!!!! FANTÀSTIC!!!!!!
ENHORABONAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

McAbeu ha dit...

Felicitats als guanyadors. Molt merescut sens dubte... vaja és la meva opinió. :-DD

Sergi ha dit...

Moltes felicitats a tots dos!! Elfri i Puji, si és que rima i tot!

fanal blau ha dit...

Ostres! quina alegria més i més gran, Elfreelang!!!! Quina il·lusió que em fa!!!!
Felicitats a ambdós!

Carme Sala ha dit...

Felicitats de tot cor!

Elfreelang ha dit...

oooostia! ho sento m'ha sortit així moltísiimes gràcies de veritat no m'ho esperava pas

Alba ha dit...

uuuueeee!!!!! FELICITAAATS!!!! Això és un no parar de cava ehhhh!! i això que avui només havia de beure aigua!!

Pilar ha dit...

UALA!!!! FELICITATS a les dues!

El porquet ha dit...

Uoooooooh!!!!!!! I com me'ls estimo als dos!!!! Quina alegria veure'us juntets a l'escenari!!!! Eh, eh eeeeeh, no tan junts!!!!!

zel ha dit...

L'Elfri i el Puji, craks de craks!
Enhorabona i petonassos!

maria ha dit...

Moltes felicitats!

sargantana ha dit...

felicitats a tots dos..

uffff...vaig a fer un fumarro aviam si em poso tranquila..
jajajajjajaja
no feu res sense mi eh...

Salvador Macip ha dit...

Elfree, ets un craaaaaaac! Felicitats!!!

Sergi ha dit...

No begueu tant cava, que demà es treballa, homeeeeee!

jomateixa ha dit...

Moltes felicitats!

sa lluna ha dit...

Elfreee iupiiiiiii!
Enhorabona!!

zel ha dit...

Cava, porquet, va, més cava!

Elfreelang ha dit...

si que rima sí! moltes gràcies! i felicitats al Puji!

Puji ha dit...

Oh! Oh! Ara no m'havia preparat el discurset!!

Felicitats, Elfri!

Garbí24 ha dit...

bravoooooo plas plas plas....molt bé i molt petons al nominats també

AlfredRussel ha dit...

Molt grans! Felicitats!

Víctor Pàmies i Riudor ha dit...

Felicitats, guanyadors! I als finalistes, també!

Assumpta ha dit...

Molt bé, molt, molt, molt bé!! :-DDDD

Quaderns de bitàcola ha dit...

Grans!!!
Felicitats!!!

fanal blau ha dit...

Felicitats, Puji!
:)

Elfreelang ha dit...

mab tant de cava no sé si em podré llevar demà hiiips......

Sergi ha dit...

No us poseu uns noms de blogs tan llargs, que no hi caven als premis!!

Jordicine ha dit...

Molt bé! Petons i abraçades a dojo pels guanyadors.

sargantana ha dit...

cava?'
canvio cigarr per cava

;-)

Carme Rosanas ha dit...

Enhorabona a tots dos!!!!

Elfree! v Puji!

Guapos!

Carme Rosanas ha dit...

Ostes... que m'estan fent perdre la gala del cats, la família telefonant!!!!

Galionar ha dit...

Moltes felicitats a tots dos!

Gemma Sara ha dit...

Elfreeeeee yeah felicitats!! fa molta ilu!!!

rits ha dit...

Moltes felicitats a tots dos!!!!

Sílvia ha dit...

Moltes felicitats, Elfree!!!

Joana ha dit...

Merescudíssims!!!felicitats!