diumenge, 14 d’octubre del 2012

c@t revelació

 
Bona nit a tothom! Procedirem a la presentació dels blogs que en aquest darrer any han entrat amb rabiosa força a la catosfera i que, tot i que encara duen la L posada, ens asseguren un futur catosfèric esplèndid!
 
Tenim avui aquí reunits i empolainats, el pou de ciència d'en Sergi, del blog Àtoms i Lletres; el barcelonauta incombustible de n'Aitor, del blog Coses de Barcelona; l'errant caminadora d'un poble en moviment de na Violant, del blog Dietari de sensacions; la sensibilitat estelar (i nova veïna meva!) de sa Lluna, del blog El racó de sa Lluna; l'afuada i sempre sorprenent ploma de na Sílvia, del blog Fent punyetes; i na Celia i l'Enric, del blog Quaderns de bitàcola, que volten més que el porquet de Sant Antoni!
 
Fets els honors ha arribat l'hora de la veritat. I el guanyador és....

22 comentaris:

Elfreelang ha dit...

qui? quiii?

zel ha dit...

Forts aplaudiments, que s'aixequin i ensenyin la roba de mudar!

McAbeu ha dit...

A punt de sortir els primers de la nit. Sort a tots!!

Sergi ha dit...

Aquest és un dels premis que més m'agrada el dels 'novatos' d'or!

Assumpta ha dit...

Uuuuuuuuuoooooouuuuuuuuuooooo

Carme Rosanas ha dit...

Un bravo pel presentador!

sargantana ha dit...

vaaaa..qui??

Garbí24 ha dit...

per qui sera.....sort

El porquet ha dit...

Us ha agradat la meva veu? Acollonant, eh?

fanal blau ha dit...

Uix....

Alba ha dit...

redoble de tambors!!!!

zel ha dit...

I és que aquí, els novatos, enlloc de pagar novatada tenen premit!

Carme Rosanas ha dit...

Una veuassa, nen!

A mi també, XeXu és el premi que més m'agrada...

fanal blau ha dit...

Ai la teva veu...porquet!

sa lluna ha dit...

Eiiiii Porquet!!

Assumpta ha dit...

Som 29 en aquests moments!! Porquet vigila les ulleres, que et cauran tan fer salutacions!! :-DDD

sargantana ha dit...

em donara un iuiu..

Carme Sala ha dit...

Què, què....

El porquet ha dit...

Tinc les ulleres entelades de l'emoció!

jomateixa ha dit...

Ep! quasi faig tard.
Ja sóc aquí, a veure Qui?!

Pilar ha dit...

No sé si no em saltaré res, hehehe.

Galionar ha dit...

Misteri, intriga, emoció...