diumenge, 14 d’octubre del 2012

c@t original

Benvolguts i benvolgudes blogaires,

A una servidora, li han fet l’encàrrec de presentar les nominacions a la categoria del C@ts original.

El tema, per a mi, no em resultava gens fàcil, perquè tal vegada tingui altres virtuts…però d’original…molt em sembla que…

Anem al gra!

He tingut que remenar buscant què posar-me entre la meva Col·lecció de moments, anant d’un armari a l’altre com si semblés el Porquet de Sant Antoni, i (que quedi entre nosaltres) hagués acordat una cita amb en Pons’s blog (James Bond camuflat a la blogosfera). Amb els nervis, anava taral·lejant (coses del subconscient) “Truquem al gegant del pi”…

De manera que, mentre m’engalanava,  he entrat en crisi filosòfica mentre em feia un embolic amb el zero-zer-o-zer-o-no-ser…Ja veuen…l’originalitat la deixo pels altres…

Com poden comprovar en aquesta gran gala…l’alçada (i l’altura) de la presentadora no passa del metre cinquanta. En fi…

 
Sense més dilació, el blog guanyador d’aquesta categoria…és….

17 comentaris:

Pilar ha dit...

Hola, fanal blau! ^0^

Alba ha dit...

quiiiii????

Assumpta ha dit...

Fanalet, estàs impressionant amb aquest blau que tant t'afavoreix!! :-)))

Garbí24 ha dit...

hi ha conflictes a blogger....de vegades no deixa comentar

Sergi ha dit...

Originals o frikis, no??

Elfreelang ha dit...

en el pot petit.....bravooo!

sa lluna ha dit...

quin nervis, tu!

sargantana ha dit...

va..va..qui???

Alba ha dit...

vindria a ser el mateix XeXu! :P

Carme Rosanas ha dit...

XeXu... una mica de respecte per a la gent de més edat!

McAbeu ha dit...

No XEXU, original no és sinònim de friki...

El porquet ha dit...

Ueeee entre tanta dona tinc les de perdre!!!! ;p

jomateixa ha dit...

m'estic posant nerviosa!!!

zel ha dit...

Hihgihihihihihihi, jo he fet la mateixa barreja que tu...hihihi...

Carme Rosanas ha dit...

A veure porquet!

fanal blau ha dit...

Una mica friki també, eh?
:)

Galionar ha dit...

És...?