diumenge, 14 d’octubre de 2012

c@t cultura


Hi ha nivell aquí, caram! Cinc blocaires que tenen en comú la seva dèria per la literatura, la llengua, el cinema i la cultura en general. Gràcies a persones com ells, la catosfera bull de coneixements!

Adverbia d’en Jordi Dorca. Tracta de tot allò que té a veure amb la nostra llengua:mots rars, fraseologia, dites i refranys...

Llibres i punt! del Xexu, blocaire hiperactiu on hi hagi!  Ressenyes literàries exposades de forma pulcra, ordenada i sincera.

Paranoia68 És el blog de Jordicine, que ens parla… és clar! de cinema. Però també de literatura.  Un referent en ressenyes catosfèriques, molt ben documentades i escrites amb un to personal, clar i punyent.

Quadern de mots Una altre amant de la literatura i les ressenyes literàries.  Molt personals, sentides, originals. El seus tastests de mots rars i curiosos són una delícia.

Raons que rimen de Víctor Pàmies,  un fora de sèrie de la llengua catalana i la paremiologia, o sigui, dels refranys, locucions i frases fetes.

I el premi és per...”à la ville de Barselona!” Ai, no, perdó m’he equivocat de sobre.

El premi és per...

18 comentaris:

El porquet ha dit...

Uns apassionats d'allò que escriuen i una font de coneixement!

XeXu ha dit...

Caram, només amb la presentació que em fa ja em sento premiat!

Alba ha dit...

ja no tinc ungles de tant mossegar-me-les!!!!

Assumpta ha dit...

Ostres, guanyar aquest C@t ha de ser uaaaaaaaaaaaaaau :-))))

McAbeu ha dit...

Una altra categoria de difícil tria.

Carme ha dit...

us dic que no sé pas com ens ho fem per triar... jo també els votaria tots!

Cracks i pencaires on n'hi hagi!

jomateixa ha dit...

Jo els hi donaria el premi a tots!

sa lluna ha dit...

...i com parla!!

fanal blau ha dit...

Mira que era difícil decidir-se per un, oi?

Galionar ha dit...

Ostres, què difícil ha de ser, deixar algú a fora, en aquest apartat...!

zel ha dit...

Jo també, vinga, premis a dojo!

El porquet ha dit...

El bar, si us plau?

XeXu ha dit...

Tela de nivell, per cert!

Assumpta ha dit...

Hahahaha veí!!! Molt bo "à la ville de Barselona!!" :-DDD

Assumpta ha dit...

Hahahaha veí!!! Molt bo "à la ville de Barselona!!" :-DDD

fanal blau ha dit...

Porquet!!!! Ja prou!!!!

Jordicine ha dit...

Moltes felicitats a tothom!

Pilar ha dit...

Difícil!