diumenge, 14 d’octubre del 2012

c@t cultura


Hi ha nivell aquí, caram! Cinc blocaires que tenen en comú la seva dèria per la literatura, la llengua, el cinema i la cultura en general. Gràcies a persones com ells, la catosfera bull de coneixements!

Adverbia d’en Jordi Dorca. Tracta de tot allò que té a veure amb la nostra llengua:mots rars, fraseologia, dites i refranys...

Llibres i punt! del Xexu, blocaire hiperactiu on hi hagi!  Ressenyes literàries exposades de forma pulcra, ordenada i sincera.

Paranoia68 És el blog de Jordicine, que ens parla… és clar! de cinema. Però també de literatura.  Un referent en ressenyes catosfèriques, molt ben documentades i escrites amb un to personal, clar i punyent.

Quadern de mots Una altre amant de la literatura i les ressenyes literàries.  Molt personals, sentides, originals. El seus tastests de mots rars i curiosos són una delícia.

Raons que rimen de Víctor Pàmies,  un fora de sèrie de la llengua catalana i la paremiologia, o sigui, dels refranys, locucions i frases fetes.

I el premi és per...”à la ville de Barselona!” Ai, no, perdó m’he equivocat de sobre.

El premi és per...

18 comentaris:

El porquet ha dit...

Uns apassionats d'allò que escriuen i una font de coneixement!

Sergi ha dit...

Caram, només amb la presentació que em fa ja em sento premiat!

Alba ha dit...

ja no tinc ungles de tant mossegar-me-les!!!!

Assumpta ha dit...

Ostres, guanyar aquest C@t ha de ser uaaaaaaaaaaaaaau :-))))

McAbeu ha dit...

Una altra categoria de difícil tria.

Carme Rosanas ha dit...

us dic que no sé pas com ens ho fem per triar... jo també els votaria tots!

Cracks i pencaires on n'hi hagi!

jomateixa ha dit...

Jo els hi donaria el premi a tots!

sa lluna ha dit...

...i com parla!!

fanal blau ha dit...

Mira que era difícil decidir-se per un, oi?

Galionar ha dit...

Ostres, què difícil ha de ser, deixar algú a fora, en aquest apartat...!

zel ha dit...

Jo també, vinga, premis a dojo!

El porquet ha dit...

El bar, si us plau?

Sergi ha dit...

Tela de nivell, per cert!

Assumpta ha dit...

Hahahaha veí!!! Molt bo "à la ville de Barselona!!" :-DDD

Assumpta ha dit...

Hahahaha veí!!! Molt bo "à la ville de Barselona!!" :-DDD

fanal blau ha dit...

Porquet!!!! Ja prou!!!!

Jordicine ha dit...

Moltes felicitats a tothom!

Pilar ha dit...

Difícil!