divendres, 1 d’octubre del 2010

S'acaba el període de votació

Queda tancat el període de votació de c@ts 2010, alea iacta est, que deien els romans. Tots els formularis que es rebin a partir d'aquest moment no podran ser comptabilitzats.

Ara només queda esperar els resultats, us convidem a tots a la gala virtual d'entrega de premis de c@ts 2010! El proper dia 12 d'octubre coneixerem els guanyadors d'aquesta edició. Properament us en donarem més informació. Estigueu atents i no feu plans pel vespre del dia 12!

16 comentaris:

GURMET ha dit...

El 12 , que no es el dia de festa del pais del costat?

Sergi ha dit...

Sí, per això ho fem, per tenir alguna cosa a celebrar aquest dia!

Cris (V/N) ha dit...

jajajajaja, bona XeXu, intentaré ser-hi en cos i ànima :)

Assumpta ha dit...

Jo com diu la Cris, que m'ha fet gràcia l'expressió... "Intentaré ser-hi en cos i ànima"... alguna de grossa m'hauria de passar perquè no hi fos ;-)

Ei, a part del tema del país del costat, també podeu felicitar les Pilars... jo en conec dues ;-)

romanidemata ha dit...

bona pensada, cal donar-li un toc!
salut i fortuna! :)

Jordi ha dit...

Jo no podré assistir-hi perquè tinc entreno a les 9 del vespre. Si comença abans encara enganxaré un ratet de gala. Salut i sort a tots!

Carme Rosanas ha dit...

M'agradaria molt ser-hi. L'any passat m'ho vaig perdre i no vull que em torni a passar. Aniré de cap de setmana-pont i sé que arribaré aviat o sigui que espero recordar-me'n (que quan arribo a vegades estic una mica despistada i desconnectada). Fins aleshores!

McAbeu ha dit...

Jo també procuraré ser-hi, ens ho vam passar molt bé l'any passat.
Ja ens concretareu l'hora, no?

zel ha dit...

Tots aquí, jo hi posaré el fuet, que aquest any sempre surt bo...

kweilan ha dit...

L'any passat estava fora i enguany hi podré ser. Què bé!

VERD ha dit...

Aquí estarem en la mesura em sigui possible!

Anònim ha dit...

Haha! Bona la tria del dia! Aquí hi serem!

fanal blau ha dit...

Doncs ens trobem el 12 al vespre!

Rita ha dit...

Jo també miraré de ser-hi. Va ser emocionant i divertit l'any passat!

Elfreelang ha dit...

El 12? fins el 12 doncs! quina feinada oi? us felicito!

Ferran Porta ha dit...

Per alguns, el 12 no hi ha RES a celebrar, literalment (pont? què vol dir pont? gairebé no hi ha ponts, a Alemanya :(