dimarts, 12 d’octubre del 2010

c@t sentiment


En  l’apartat  de c@t sentiment hi ha 5 blogs  nominats:

Vuit8ena: converses  emocionants, en veu baixa,  entre  amics,  amb unes PD  que esclaten sinceritat. Sentiment  directe  al cor.

Les llunes  de la Miranda:  moltes  llunes,  confessions,  viatges.  Sentiment càlid i somrient.

Nòmades del vent: El ressò de la remor de les fulles. El color dels silencis a la Tardor. El riure del vol dels ocells.  Embadaliu-vos amb les seves fotos i haikus... Sentiment, pur sentiment.

Llum de dona:  Sensibilitat i bellesa,  sensualitat  i elegància,  tactes de seda,  colors  càlids. Sentiment  en filigrana.

Ah!  i una altra  que  diu que  Col·lecciona  moments,   perdoneu-me,   però   ara  no me’n recordo  gaire  de com és  aquest  blog...

I  les  guanyadores  són....

24 comentaris:

Víctor Pàmies i Riudor ha dit...

Difícil tria... Molta qualitat!!

McAbeu ha dit...

Ai!

Assumpta ha dit...

Fins i tot la presentació és preciosa!! :-))

Jordi ha dit...

A veure, a veure...

Sergi ha dit...

Ets la més gran Carme, bona presentació, i quin premi més disputat, aquests és dels que els donaries a tothom, joder, que difícil!!

Núr ha dit...

:) És que a c@ts triem els millors!!!! :D

sànset i utnoa ha dit...

nosaltres estem dins el cotxe pillant un wi-fi d'alguna bona persona i no us ho perdeu, en sànset va en pijamaaaaaaaaaaaaaa

òscar ha dit...

Buffff ... estic dels nervis i jo aquí no hi jugo!

neus ha dit...

ui aquí hi surto jo, quina vergonya...

Sergi ha dit...

Sànset Crack!

Carme J ha dit...

Vaaaaaaa,quina presentació. . . .de luxe!!!!

kweilan ha dit...

Molt nivell!

Jordi ha dit...

Sanset i Utnoa, lladres de wifi!!!

Jordi Casanovas ha dit...

me'n vaig a buscar una birra

fanal blau ha dit...

totes genials!

Mireia ha dit...

eii, vaa! quin patiment!

Carme Rosanas ha dit...

Ai que ara no sé que més dir... quins nervis!

Rita ha dit...

Alça Sànset, que vestit de nit no és el pijama, coi!!!!

Jordi ha dit...

Porta-me'n una, coi!!

sànset i utnoa ha dit...

Ei, a nosaltres ens aniria millor que l'any que ve lloguessiu el Palau per fer la gala....

Elfreelang ha dit...

Que dificil triar! cony que m'han trucat i ara encara m'he perdut ...

Elfreelang ha dit...

Que dificil triar! cony que m'han trucat i ara encara m'he perdut ...

Rafel ha dit...

Va que m'estic quedant sense ungles.

neus ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.