dimarts, 12 d’octubre del 2010

c@t original 2010



37 comentaris:

Rita ha dit...

Moltíssimes felicitats!!!
Petons!

Jordi Casanovas ha dit...

Felicitats als guanyadors i als votants

Garbí24 ha dit...

Felicitats al primer i felicitats carme ...ja ne tens dos...

La Senyoreta Reykjavík ha dit...

Felicitats!!

Barbollaire ha dit...

Moltes felicitats!!!

Núr ha dit...

ENHORABONA A TOTES DUES!!!!

Fantàstic, l'irònicament que fa poc que segueixo i, Carme, ja ho saps, MERESCUDÍSSIM!!!!

GUAPES!

McAbeu ha dit...

Molt merescuts, felicitats a tots dos!

Jordi ha dit...

Carai, doblet! Moltes felicitats al guanyador.

Sergi ha dit...

És molt gran l'Irònicament, jo el vaig proposar!!! Mira com m'apunto el tanto...

I la Carme... què dir? Estil propi no n'hi falta.

Enhorabona a les dues!

Eva ha dit...

uUauuuuu!!!
WoWWWWWWWW!
Felicitats!!!!

rits ha dit...

moltíssimes felicitats!!!!

Carme Rosanas ha dit...

Irònicament... no el conec, com pot ser? hauré de passar-hi ràpidament. Enhorabona!

I jo, original? no ho hagués dit mai!

Ferran Porta ha dit...

Per molts anys, Carmeta, altre cop. I també, esclar, a Irònicament, a quin no tinc el plaer... Enhorabona!

Mireia ha dit...

Ei, moltes felicitats!!!!
Carme, eh! Quin gran dia!

kweilan ha dit...

Felicitats a les dos!!

fanal blau ha dit...

Quina mà de premis!

Moltíssimes felicitats.
Irònicament, felicitats, et vindré a conéixer!

Carme Rosanas ha dit...

Bé, volia dir gràcies a tots!

Assumpta ha dit...

CARMEEEEEEEE QUE FAS DOBLEEEET!!!

Enhorabona a també a IRÒNICAMENT, blog que vaig descobrir justament per aquests premis...

I felicito també a en MAC!! :-))

sànset i utnoa ha dit...

Felicitaaatts!!

Al final Col·lecció de Moments s'haurà de passar a dir Col·lecció de Premis... jijiji

òscar ha dit...

Moltíssimes felitats a les dues!!!

neus ha dit...

Enhorabona!!!
Vaig a llufar irònicament

Jordi ha dit...

Moltíssimes felicitats!! Deixant ironies a part, és clar!

òscar ha dit...

Carme ... agafa el carret del Súper!!!

Sergi ha dit...

Molt bones propostes en aquesta categoria, les recomano totes!

sànset i utnoa ha dit...

Felicitaaatts!!

Al final Col·lecció de Moments s'haurà de passar a dir Col·lecció de Premis... jijiji

Jordi ha dit...

XeXu, jo també el vaig proposar, ara no et pengis l'etiqueta, lladreeeeee!!! ;-)

Elfreelang ha dit...

Enhorabona Carme! irònicament l'hauré de visitar moltes felicitats!

Víctor Pàmies i Riudor ha dit...

Felicitats a les guanyadores!!

Josep Lluís Rodríguez ha dit...

Enhorabona al guanyador!! I a tu, Carme, felicitats un altre cop!!

Anònim ha dit...

Bé, jo venia acompanyant a en Garbí, però el deixo sol, he de marxar abans d'acabar. Felicitats als guanyadors/res !

Carme J ha dit...

Enhorabona -Eulalia- i hauré de començar a Col·leccionar moments, perquè un 1er i 2. lloc no es guanyen del no res !! Felicitatssss!!!!!

lolita lagarto ha dit...

moltes felicitats Eulàlia i Carme! dos grans blocs... i no és una ironia..

Allau ha dit...

Felicitats, Eulàlia, ets molt bona!

Pilar ha dit...

Felicitats Carme :-) i felicitats a tu també Eulàlia!!! Ets una crak.

LEBLANSKY ha dit...

Ei, Eulàlia, moltes felicitats!

Eulàlia ha dit...

ei,
no en tenia ni idea d'aixó!!

peró vaia tela, que ningú m'hagi informat eeeee..
jajaja
és ben bé que baixo de l'hort..

Doncs, res.. MOLTES GRÀCIES a tots i totes per aquest premi. estic mooolt contenta i emocionada!
seguiré ironitzant per tots i totes vosaltres!
us ho mereixeu!
ens ho mereixem!!

·

Unknown ha dit...

mooooltes felicitats eulàlia!! t'ho mereixes!!!