dimarts, 12 d’octubre del 2010

c@t literari

Hi havia una vegada un Uendo, un Greixet i una Maremorta... no, de fet només hi havia una Maremorta, jo, que pretenia passar desapercebuda mentre passejava sota la llum d'un fanalet amb un ram immens de noves flors, aconseguit després de moltes friccions suaus en l'època de rebaixes. És increïble com en aquest racó dalt del món la gent frisa per aconseguir col·leccionar un moment dolç. Si descric tota la màgia que he vist... no, no, millor que la descobriu vosaltres...

Ostres! ara que hi penso no sóc pas aquí per explicar-vos coses de les meves, que hi sóc per donar el c@ts literari a...

16 comentaris:

Sergi ha dit...

Que em desmaio amb aquesta presentadora.

òscar ha dit...

Artistaaaaaaaaaaa!!!

Assumpta ha dit...

Hehehehehe aquesta garrotxinaaaa :-)))

kweilan ha dit...

Una presentació fantàstica!

McAbeu ha dit...

Una presentació literària!!!

estrip ha dit...

Volem sortir a l'APM!!!!!

Jordi ha dit...

Plas, plas, plas!! De museu, quin discurs més bo!! Tota la catosfera dempeus!!

La Senyoreta Reykjavík ha dit...

plas, plas, plas! genial!!

Carme Rosanas ha dit...

Molt bé, Elur!

Elfreelang ha dit...

Molt bona la presentació au que surtin els premis...

Jordi Casanovas ha dit...

De traca i mocador...

sànset i utnoa ha dit...

Nosaltres també volem sortir a l'APM!!!!!!!

ELUR bunica presentació!

fanal blau ha dit...

jejejeje....què bona la presentació!

Núr ha dit...

:D M'ha encantat, també, aquesta presentació!

neus ha dit...

Xexu, no siguis cabronet, home, prou vergonya que passo ains...

Carme J ha dit...

Cap vergonya. . . .bonica gorra!!Ara em copio els punts. . .