dimarts, 12 d’octubre del 2010

c@t divertit

Em demanen si vull col·laborar en la presentació al premi c@ts al blog divertit. I sí, que vull. Juro que m'agrada l'humor amb bogeria, riure és tot un plaer (això que de vegades semblo un pou d'amargor). Però llegir un apunt amb humor, o amb fina ironia, quan sol/a davant la pantalla et sorprens amb un somriure, això no té preu. Costa trobar persones que s'agafin les bofetades diàries amb el toc just de lleugeresa ensenyant-nos que sempre hi ha una altra mirada. Ens feu falta, molta, tots aquests que sabeu trobar el punt de sal quan amaniu el vostre blog.

Molts en sabeu un munt, però aquesta vegada els vots han anat al cistell de....


13 comentaris:

Sergi ha dit...

A veure, qui és el més catxondo de la casa??

Carme J ha dit...

Qui, qui ?? !!

McAbeu ha dit...

Farà gràcia saber el guanyador!! ;-D

Anna Tarambana ha dit...

A veure, a veure!

Víctor Pàmies i Riudor ha dit...

I el bon humor que no falti!

òscar ha dit...

Hosti ... que aquest és en el que jo jugo! Sort Joan, Jordi i tots els nominats ...

(això és pitjor que esperar la nota de selecivitat)

Assumpta ha dit...

Aquest és un premi que m'encantaaaa!!!

Per cert... Per cert... el premi d'aquest any té un disseny xulíssim, eh? :-)))

neus ha dit...

ainssssss... quins nervis!

Jordi Casanovas ha dit...

a mi també m'agrada molt

fanal blau ha dit...

És cert...fan molta falta...però qui són?

Jordi ha dit...

Catxondo en quin sentit, XeXu??

Sergi ha dit...

Un disseny de conya!

Carme Rosanas ha dit...

Riure és tan important! A veure...