dimarts, 12 d’octubre del 2010

c@t crítica literària

Que maco, en XeXu... Si no actualitza durant uns dies és perquè li trencaré els dits quan acabi la gala!

Bé, jo no sóc guanyadora, però em feia il·lusió presentar, així que... què coi!

El c@t a la crítica literària, una categoria nova d’enguany que ha tingut molt bona acollida. Una categoria per als que ens agrada llegir. Perquè no en tenim prou amb els blocs, sinó que també llegim... llibres! ;) N'hi ha que es dediquen a omplir articles i articles amb sinopsis, opinions, crítiques, dels llibres que llegeixen i això ens ajuda a molts de nosaltres a triar les nostres properes lectures. Cadascú amb un estil propi, cadascú a la seva manera i amb uns gustos literaris diferenciats.

I bé, que els finalistes són els següents:

Anticànons
Llibres llegits i per llegir
Terra de llibres
Una cosa molt gran en una de molt petita
Viu i llegeix

I els guanyadors del c@t crítica literària són...

9 comentaris:

Assumpta ha dit...

NUUUUUUUUUUUUUR!!! :-)))

Sergi ha dit...

Encara conservo els dits!!!

Una altra decisió difícil.

Jordi Casanovas ha dit...

aixó m'agrada violència!!!

Elfreelang ha dit...

ai no m'ho feu això que ja he dit que n'anava a sopar...

fanal blau ha dit...

Ostres...quina decisió més difícil!

òscar ha dit...

Nivelasso. I tots, sempre, amb més idees que el programa d'en Manzano.

Sergi ha dit...

Un petó Núr, guapíssima!

neus ha dit...

a mi em fan una mica de ràbia aquests blocs... fan venir ganes de llegir i comprar llibres... ja està bé, no??

Carme Rosanas ha dit...

Molt bé Núr, fantàstica presentació!