dimarts, 12 d’octubre del 2010

c@t crítica literària 2010



24 comentaris:

Francesc Mompó ha dit...

Moltes felicitats a tots dos. Ben merescuts els premis.

Rita ha dit...

Felicitats a tots dos!

kweilan, guapa!
Petons!!!!!!!

Assumpta ha dit...

KWEEEEEEEEEEEEILAAAAAAN!!! :-DDD

La meva felicitació de tot cor!!

McAbeu ha dit...

L'enhorabona a tots dos!!!

sànset i utnoa ha dit...

Enhorabona als dos blocs!

Jordi Casanovas ha dit...

Felicitats Kweilan!

Mireia ha dit...

Moltes Felcitats a tots dos!

neus ha dit...

Enhorabona!!!!!

Ferran Porta ha dit...

Kweilan... i companyia (fins ara desconeguda ;): per molts anys!

rits ha dit...

Moltíssimes felicitats!!!!!!!!!!!!!

Sergi ha dit...

Moltes felicitats a les dues! Kweilan, la reina dels llibres, la referència!

fanal blau ha dit...

Ostres Kweilan moltíssimes felicitats!
També per a tu, Helena!
És un plaer llegir-vos!

Elfreelang ha dit...

ENHORABONA kweilan! enhorabona Helena! i ara sí me'n vaig a sopar! per cert uns dos premis merescudíssims!

òscar ha dit...

Supermerescut, de veritat. La Kweilan és tot sensibilitat i estima pels llibres i, això, ha de tenir premi.

Moltes felcitats, guapíssima!

Josep Lluís Rodríguez ha dit...

Merescudíssim!! Kweilan, una abraçada!!

Garbí24 ha dit...

Felicitats....les votacions han fet la seva feina....

kweilan ha dit...

Estic superemocionada. Moltes gràcies i felicitats a l'Helena també!

Carme Rosanas ha dit...

kweilan! Moltíssimes felicitats!!!

Guapa, la meva lectora exquisida!

L'altre no el conec, cosa que s'haurà de solucionar aviat!

Felicitats també pel segon premi!

Assumpta ha dit...

Hehehehe emociona, emociona mmolt, és cert :-))

Jesús M. Tibau ha dit...

felicitats a tots dos, molt bons

Helena Bonals ha dit...

Moltes gràcies! Ha trigat tant a sortir que se m'ha penjat l'ordinador mentrestant... Quins nervis!

Pilar ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
lolita lagarto ha dit...

MOltes felicitats Kweilan!
i mil enhorabones Helena!
tots dos uns magnífics blocs!!

Anònim ha dit...

jo no vaig arribar a la gala ahir a la nit.
Felicitats Kweilan i Helena, us seguirem llegint per seguir descobrint nous llibres