dimarts, 12 d’octubre del 2010

Comença la gala!

Molt bona nit i benvinguts a la gala de la tercera edició dels premis c@ts, els premis populars de la catosfera!

Aquesta nit ens disposem a lliurar els premis als millors blogs del 2010, premis que atorguem entre tots amb les nostres propostes i votacions. Durant la següent hora i mitja estigueu atents a la pantalla perquè tindrem una vetllada frenètica i molt emocionant. Cada pocs minuts hi haurà una nova actualització i si no us voleu perdre cap detall no feu zapping de blogs! Tindrem un presentador per cada categoria, ella o ell us anunciarà els nominats, i tot seguit coneixerem els premiats, recordeu, aquest any hi ha 2n i 1r premi a cada categoria.

La mecànica és molt fàcil: Seieu i gaudiu. I sobretot no deixeu de prémer el botó d'actualitzar. La cosa anirà ràpid, però segur que ho passarem molt bé. No us atabalo més, molta sort a tots els nominats i gràcies a tots els assistents.

Comencem!

30 comentaris:

Jordi Casanovas ha dit...

bravoooo!

Sergi ha dit...

Ja ha començat!!!!

McAbeu ha dit...

Som-hi!! Bona sort a tothom!!!

Núr ha dit...

uoooooooooooooo!!!! quina emoció!!!!
:D

Assumpta ha dit...

Quina emociooooooooooooo :-))

Anna Tarambana ha dit...

Quins nervis!!!

neus ha dit...

jo ja estic atabalada... on és el servei de bar?? una til·la siusplau!

Jordi ha dit...

MOlta sort a tothom!! A mi ja se'm salten les llàgrimes de l'emoció!!

Jordi Casanovas ha dit...

un gin tonic!

neus ha dit...

òtia, la Garland!

Sergi ha dit...

Per mi un whisky, que estic dels nervis, i això que no en prenc!!

Jordi ha dit...

Som-hi!

Jordi ha dit...

Vinga, Jordi, jo un JB amb cola!! I per aquí al meu costat em diuen si el vols de Bombay Zafir!!

Salvador Macip ha dit...

ieeee! Bona nit a tots i sooort!!

Víctor Pàmies i Riudor ha dit...

De moment, sóc per aquí i no em perdo la inauguració. Em fareu deixar sense sopar els nens? Aiii!!!!

Elfreelang ha dit...

Ui pensava que feia tard....entremig hauré de sopar....almenys tindreu una sopeta?

Assumpta ha dit...

Jo un te, si us plau!!

òscar ha dit...

Soooort a tothom!!!

Clint ha dit...

contraprogrameu l' APM?

neus ha dit...

oh però què voleu dir sopar... que no hi ha piscolabis?????????? sí home. jo que venia només per veure què podia arreplegar! vaja...

Elfreelang ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Elfreelang ha dit...

Ara torno que no vaig presentable!

Elfreelang ha dit...

Ara torno que no vaig presentable!

Elfreelang ha dit...

Ara torno que no vaig presentable!

neus ha dit...

oh però què voleu dir sopar... que no hi ha piscolabis?????????? sí home. jo que venia només per veure què podia arreplegar! vaja...

Carme Rosanas ha dit...

Que ràpids que sou tots! I és que estic nerviosa i no rasco bola!

Carme J ha dit...

Bona nit, serà molt llarga l'espera???

Elfreelang ha dit...

perdoneu se m'ha enganxat el dit i no havia dit bona nit a tothom....són els nervis

hypatia ha dit...

os-tres,
bona nit a tothom, això està molt animat, eh?
=;)

rits ha dit...

Hola!

arribo amb un quart d'hora de retard i ja en van dos!!!

Carme, jo tp ho pillo massa! però començo a felicitar als guanyadors!