dilluns, 1 de febrer del 2010

a votar!

Després de fer el recompte, us presentem les cinc propostes finalistes d'aquesta segona edició de la Iniciativa blocaire:

Els 365 contes, de la Bajoqueta

El cinquè aniversari del Cròniques, d'en Jordi Casanovas

Els articles escrits a mà, de la Mireia

El pessebre 2.0, d'en Mon

Les sabates vermelles, de la Violette Moulin


Les votacions es fan a través d'un formulari breu que heu d'emplenar amb les dades que us demanem. L'enllaç és el següent:


Acceptarem els formularis de votació fins a la mitjanit del diumenge 21 de febrer. Qualsevol formulari enviat més tard de les 00.00 h del 22 de febrer no serà acceptat (i no farem excepcions!). Així doncs, ara només ens queda dir que...

a votar!!!!!!

47 comentaris:

Striper ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Striper ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Sergi ha dit...

Striper, el primer any vam fer una consulta pública, mitjançant una enquesta, per preguntar quants nominats creia la gent que eren adients per cada categoria. Personalment, jo volia que fossin només tres, que serien els més proposats a la primera fase, la que acabem de deixar enrere. Finalment, la gent va decidir que fossin cinc, i des de llavors, sempre hi ha 5 nominats per categoria, tret que hi hagi empat, que llavors pot variar i ser més o menys. Però sempre que es pot, són cinc. És cert que no ho hem tornat a preguntar, assumim que la voluntat de la gent al primer any no ha canviat i ningú no s'havia queixat al respecte. Si cal, ho revisarem i tornarem a preguntar, però crec que cinc nominats és un bon número.

Per altra banda, l'any passat no participaven tots. És possible que t'hagis confós perquè al post de l'any passat vam exposar totes les propostes nominades, però estaven marcats amb vermell els cinc nominats. Aquest any, per manca de temps, el post ha hagut de ser més curtet i només hem posat els més proposats, enllaçar una vintena de propostes és una feinada, i no sempre es té el temps que es vol per dedicar a una cosa que es fa per gust, sobretot quan hi ha terminis que complir. Potser no ho recordes, però el formulari de votació només tenia 5 noms: Jocs literaris, Relats conjunts, Micro-regals de nadal de la C. Rosanas, Ablogcedari Brossa i Blogaire invisible. La resta no apareixien.

Si desitges veure els recomptes, només ho has de demanar. Creiem que els números són irrellevants i tu mateix pots comptar la gent que ha proposat cada iniciativa, però no és cap secret i estan a l'abast de tothom que ho demani. Algunes iniciatives s'han quedat fora per poc, però aquestes són les més proposades.

Striper ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
neus ha dit...

d'això, encara que no hagi proposat ningú puc votar?

assumpta ha dit...

Feina feta!
Sort a tots els finalistes!
;)

Núr ha dit...

elur: sí, pots votar encara que no hagis fet cap proposta! De vegades se'ns passa el termini i no per això hem de reduir la participació a les votacions! ;)

neus ha dit...

Núr, gràcies bonica.
No és que se'm passés el termini, sincerament és que vaig passar :P
(no m'ho tingueu en compte, è?!)

Jesús M. Tibau ha dit...

sort i enhorabona als finalistes

El veí de dalt ha dit...

Fet. I sort als navegants!

Sergi ha dit...

En resposta a l'Elur i a tothom que tingui el dubte, tot i que la Núr ja ha contestat, puntualitzar que les dues fases són independents i es pot participar de la manera que es desitgi. Potser no saps què proposar, o no vols fer-ho, però amb els nominats a la vista, si que vols votar-ne un. Cap problema, esperem molta més participació en les votacions que en la proposta, quants més votem, més validesa té el premi, ja ho sabeu.

Ànims i tots a participar, molta sort als nominats!!

Assumpta ha dit...

Ja he votat!! :-D

rhanya2 ha dit...

Això sí que no m'ho esperava!!
Moltes gràcies als qui m'heu proposat per la segona edició de la Iniciativa Blocaire!

Mireia ha dit...

Moltíssimes gràcies a tots els que encara esciviu a mà ;), em fa molta il·lusió ser a la llista.
Apa vaig a votar!

Mon ha dit...

gràcies per les nominacions, però el merit es vostre

Atenea ha dit...

jo ara votaré però crec que el guanyador ja esta decidit , sempre guanya un administrador i aqui nomes hi ha un..

zel ha dit...

Mentida podrida, aquí no sempre guanya un administrador, aquí guanya molta gent que res té a veure amb l'administrador /ors del blog, en dono fe!

Assumpta ha dit...

Atenea, que lleig és això d'acusar falsament!!

L'any passat el premi a la millor iniciativa (que és un premi únic, o sigui: només hi ha un guanyador) va ser per els Jocs Literaris d'en Jesús M. Tibau i en Tibau és un escriptor que té un blog molt visitat, amb contingut molt divers i que té moltes idees per a que la gent participi però que no és en absolut ni ha estat mai administrador d'aquest blog.

Abans d'acusar en fals, et podries documentar una miqueta que no costa tant.

Assumpta ha dit...

Ah!!, i jo que sempre m'empipo amb la gent que, com tu, dubta de la bona voluntat dels demés, tampoc sóc ni he estat mai administradora d'aquest blog (abans de que m'acusis d'alguna cosa)

Assumpta ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Assumpta ha dit...

Jajaja què bo!! Atenea, acabo d’anar a veure el teu blog... Tens un extens contingut i amb molta credibilitat... Per què serà que sempre apareixen personatges “així” per queixar-se?

Llàstima que no sigui administradora perquè jo no et deixaria votar. Et fas el perfil abans d’ahir, entres, escampes una mica de porqueria i desapareixes...

Per cert, ja saps que portes el nom de la deessa grega de la saviesa? Doncs actua en conseqüència dona (o home, perquè ves a saber qui s’amaga darrera aquest nick) i deixa de mentir!

Administradors: Ho sento si m’he passat una mica, però és que em treuen de polleguera. Gent així va a fer mal pel simple plaer de fer mal i no ho trago, no hi puc.

Atenea ha dit...

Per tothom i especialment per tu Assumpta que deus pensar que ets una reina justiciera, capaç de jutjar sense conèixer de que va la historia , dir-te també que estic en tot el meu dret a comentar i votar, compleixo perfectament les normes de C@ts , bloc al que respecto , i potser tindries que saber que en algun moment fent un mal us d'aquestes normes com pot ser que jo voti , va servir per que gent que optava amb tota netedat a un premi , es quedes sense i això ho conec per que una persona que estava a C@TS es va adonar i en confidencial m'ho va dir, i malgrat es sap que existeix aquest risc de vots expressos per apanyar resultats , no se ha rectificat i si algú ho posa en evidencia ho denuncia se'l posa de volta i mitja com un pobre desgraciat, ignorant i envejós, i potser lo que toca els ovaris es que jugant net i volen que un projecte com a C@TS tinguí el prestigi que es mereix , es continuí matant al missatger i deixant de banda el problema, i vull vull afegir que del meu comentari de ahir potser esta de mes el comentari que involucrava al Jordi un blocaire que mereix tots els meus respectes i que si guanya segur que serà per mèrits propis.

Assumpta ha dit...

A veure, poc a poc:

- Acabes de posar aquest mateix escrit al meu blog dient que aquí et treuen els comentaris... Mira, jo porto ulleres, però el teu comentari anterior el veig perfectament. Mira bé. Entremig del de MON i el de ZEL allí està el teu comentari acusador (ho he mirat, no fos cas que l'haguessin tret, cosa que hagués trobat raríssima i, efectivament, no l'han tret) Em sembla que t'has equivocat i has tornat a acusar falsament. Ningú t'ha tret cap comentari.

- Si ara dius que en Jordi és un blocaire que mereix tots els teus respectes, per què ahir vas dir que segur que guanyaria ell perquè ja estava decidit?

- Per què no parles clar? Qui ets realment? Jo parlo amb el meu nom de veritat, no m'amago i, en quant has clicat t'ha sortit el meu blog i has deixat allí un comentari. Si jo clico el teu nick, vaig a un blog creat a posta per fer això que estàs fent.

- No, no em crec cap "reina justiciera" i no sé de què va cap història... I si tu en saps alguna l’hauries d'explicar directament i no anar deixant indirectes dubtant de l'honorabilitat d'algú per després dir que si guanya segur que serà justament i per mèrits propis... En què quedem?

Sergi ha dit...

No us baralleu, no val la pena. Atenea ja sap què ha fet, i no està bé, no, no està bé. És molt decebedor veure actituds així, però encara més decebedor és que et prenguin per ximple. Només que sàpigues que no te n'has sortit, d'acord? I ara pots cridar, fer rebequeries, o parlar de qui vulguis o en boca de qui vulguis. Sabem qui ets, no és tan fàcil no deixar pistes darrere. Només espero que se't caigui la cara de vergonya. El que has mirat de fer no té nom. I nosaltres callarem, perquè ens sap greu. Tu reflexiona sobre si la teva croada particular és correcta. Hi ha moltes coses que es poden criticar de c@ts, moltes. Però la nostra integritat no. Em permeto posar en dubte la teva. El que has fet no té perdó.

Atenea ha dit...

Dius que saps qui soc, mira Internet pot deixar moltes pistes però iambe es poden falsejar tot es saber-ho fer i a la fi jo nomes he posat de manifest un sistema opac i poc segur i fàcil de manipular sense unes normes que impedeixin que això es faci i a la fi en cas de dubte queda en ma de la decisió de una persona que pot estar implicada,crec que això s'evita amb normes que ho decideixin i ho regulin abans , per que es totalment licit un vot amb un correu creat per la ocasió o no? I de fet hi han maneres de impedir-ho i no se han posat perquè? I dius que no es pot dubtar de la integritat de els administradors , dons no ho faig en global però si tinc raons i fets i no pas suposicions ni meres sospites per saber que en algun moment aquest sistema a servit per desnaturalitzar algun votació i a mi em toca els nassos anar amb el lliri a la ma i que te la fotin per darrere es greu ja m'ho faré mirar.

Assumpta ha dit...

Algú que fa el que tu has fet no és que vagi precisament "amb el lliri a la mà"... Sense més comentaris.

Mon ha dit...

Em sap greu veure aquests comentaris per part d'algu que malgrat tenir un nick i un blog ( sense començar) no deixa de ser un anònim o anònima com sembla ser el teu cas. Atenea crec que estas en lloc equivocat, que trenques l'esperit blocaire. Hi ha a Internet milers de foros on la gent fot bulla. L'opció mes facil i sencilla es no entrar en aquest blog i passar olimpicament de tots nosaltres.
Gràcies, i bon Nadal

neus ha dit...

No fotem que ja tornem a estar així... però quin patetisme mareta! l'enveja és molt dolenta i la gelosia també.
Ai senyor, que trist.
Ho trobo tan soberanament ridícul que és que ni em surt emprenyar-m'hi, avui no.
Ho he dit a ca la Núr i ho repetiré aquí: no ho entenc i no ho entendria encara que m'ho expliquéssiu milions de vegades... com pot ser que es vulgui fer trampes per guanyar? com pot ser que algú tingui taaaaaaaaaaaaaaan poca feina o una vida taaaaaaaaaaaaaaaaaaan buida que necessiti boicotejar c@ts per sentir-se realitzat?
Si vol el premi tan sí com no que n'organitzi un i se'l concedeixi i ja està. Ningú li dirà res. Si no li agrada c@ts què cullons hi està fent aquí? s'ha d'estar ben cardat, ja ho dic ara.

A mi quan no m'agrada un bloc no hi entro i ja està, mira si és fàcil.

Saps Atenea? teòricament està prohibit córrer pel carrer disparant a la gent i no pas per provar que es pot fer, malgrat la llei, no corrim tots amb una escopeta.
Aquí és on rau la integritat de cadascú, en el fet de disparar o no.

Atenea ha dit...

Es molt fàcil lo de la gelosia, enveja, ressentiment, mots i qualificatius que ja hi ha qui s'ha encarregat d'escampar, sonen be i justifiquen , per que en un bloc que neix amb la vocació de ser obert , com eina de tothom hi ha qui pensa que “Som tan gilipolles que acceptem a tothom, “ això potser es per que hi ha que es creu que esta per sobre de tothom , ho al menys de alguns i algunes , i jo ni tinc enveja, ni gelosia, ni ressentiment, si soc o no gilipolles per alguns suposo que si i per altres no, ni molt menys tramposa, per que si hagués tingut intenció fe fer trampa no se hauria fet una cosa tant burda i amb tant de cante que qualsevol administrador s' hauria donat conta oi que estava molt clar? No soc tant ingènua com per pensar que no es veuria precisament volia que cantes , per que els administradors saben que el sistema de votació planteja i te problemes de seguretat en quant porgui ser un fidel reflexa de lo coten els blocaires i aquells que sense bloc segueixen i comenten normalment un bloc. Això administradors o sabeu oi? I arribats a qui podeu dir que si no ho veus clar no participis i si algú nomena un bloc teu o una proposta teva a C@ts amb tal de di que no vols participar assumpte solucionat potser seria una solució però això seria un triomf , de algú que al menys un cop i ho afirmo per que algú de C@ts es va adonar en algun moment que alguns vots cantaven i ja era massa tard i això va propiciar que els que jugaven net sortissin perjudicats, en aquells moments vaig passar del tema aquesta persona potser en aquells moment no estava a C@ts , i ara potser si o potser no , per el cas es que això em va tocar la moral, i com malgrat a C@ts es sap aquest defecte a la votació que pot propiciar trampes inclús per els que qualifiquen als als demés de envejosos, gelosos i..... Peró se oposen frontal ment a posar remei al tema per que hi han solucions .Perquè? Potser caldria alguna explicació , potser el meu sistema de denunciar això no ha sigut el correcte , però també puc assegurar que si algú a plantejat el tema de cara, ha rebut un email anònim be amb nom no identificable amb un text curt però compressible que deia” Deix@ j@ de don@r la murg@ a on tu ja s@ps i tocar el que no sona si no @conseguira@s que el teu estimat bloc no el visitin ni les r@tes “ I una com es tossuda i dura i aquestes coses de les amenaces no li agraden encara que sigui de personatge de la mitologia grega continua donant aquí la llauna se que em continuaran qualificant de gelosa , envejosa, i potser de boga i tot , però de segur que el sistema de votacions quedara igual , per algun estrany interès no vull pensar en quin.

neus ha dit...

si tot aquest discurs va per mi Atenea (que sé que sí, sinó de què l'havies de copiar a nòmades) encara t'entenc menys, en cap moment he escrit enlloc (a part d'ara i aquí) 'gilipolles', no sóc administradora de c@ts i no m'he adreçat a tu tret de a l'últim paràgraf del meu comentari, si amb la resta t'has sentit al·ludida és cosa teva. Penso el mateix i sí, la teva manera de denunciar que es podien fer trampes no és la correcta i voler justificar tot aquest merder dient que els hi has volgut fer un favor demostrant que hi ha forats per colar-se és molt patètic, què vols que et digui, ho veig així. Dubto que els administradors no ho sapiguessin que se'n podien fer, però el que es tracta aquí és de la confiança amb la bona fe dels que hi venim a passar l'estona. Jo entenc que es poden fer trampes i podria fer-les però no em dóna la gana, respecto a qui mou tot aquest tinglado, me'ls estimo a tots i treuré urpes, dents i el que faci falta per defensar-los, a part de que de la mateixa manera que tu entres i fas el que fas, jo entro i dic el que penso. I respecto a qui respecta.
Els tramposos per mi no se'n mereixen cap de respecte, sigui quin sigui el motiu que tinguin per fer trampes.
No em crec res del que em pugui dir ningú de negatiu de la Núr, l'Estrip, en Xexu i en Jordi, res de res. I si alguna vegada han saltat, ben fet que han fet, perquè la paciència s'acaba saps? i massa que en tenen, perquè una servidora ja hauria fet un post posant el nom i totes les trampes que ha fet el qui hagi sigut que ho ha fet.
I qui és frare ja n'ha pres candela.

Atenea ha dit...

Doncs Elur potser et cremaries per que hi qui crida molt la seva honestedat i després mata el missatger per que no es veieu el missatge.

neus ha dit...

Prefereixo cremar-me a tenir-te cap confiança Atenea. Per mi tens credibilitat zero. Borrar comentaris ofensius no m'és gens sobrer, al contrari penso que és necessari.
Au, bon dia.

sànset i utnoa ha dit...

Aquesta Atenea sembla més un fauno que cap altra cosa. Je Je Je!

*Odin*

ai, perdó...

*Sànset*

bajoqueta ha dit...

Jolin que jo ni havia passat a votar a ningú ni res... i ara veig que estic a la llista....

Osti moltes gràcies de veritat!

Lisebe ha dit...

He anat llegint tota aquesta polèmica, creada per una banda de comentaris anònims o de comentaris amb perfil anònim o potser de blocaires que per por han decidit disfressar-se de Atenea o "lagarterana " també es cert que han existit propostes i critiques de gent que ha donat la cara, personalment crec que el sistema de votació no garanteix netedat suficient podem saber quants vots, però qui a votat i si realment els que voten son els seguidor de blocs o son vots fets per la ocasió .

També cal dir que te de positiu que manté el secret de lo que s'ha votat, però crec que un sistema que donaria mes transparència al proces seria que tothom que votés ,deixés un comentari al post dient que ja ha votat , aixi resoldríem el tema de qui vota.
No estaria de mes també un reglament que fixés qui pot vota, per exemple no acceptar perfils fets desprès de iniciar el projecte ,anònims sense mes...
I crec que millorar les coses es lògic i normal i en aquest cas responsabilitat dels administradors i no trobaria ili-cit fer un post dient si es fan canvis o no per que hi ha gent que desconfia de la vostra integritat. I es una pena.

Perquè si anem amb un cotxe que li poden fallar el frens li posem remei per no fer-nos mal ni fer mal ha ningú doncs aquí perquè no actuem igual,i crec sincerament,que ja que estic donant la cara públicament , mereixo una resposta publica dels administradors.

Pd.- Ja fa anys que escric dos blocs i aquests es únicament en català!! Ja veieu que accepto les normes

Atentaament

Núr ha dit...

Lisebe, hem repetit un munt de vegades que sabem que el sistema de votació no és segur, però els quatre administradors que portem avui dia c@ts no en sabem més. Com en d'altres ocasions, acceptem les crítiques constructives que ens ajudin a millorar el sistema, però en comptes de rebre ajuda en aquest aspecte només hem rebut crítiques negatives i personals, sense cap suggeriment de com fer-ho millor.

Pel que fa a qui vota i les opcions que has proposat: la qüestió dels perfils vam dir que era massa relativa, però que, SOBRETOT, podia excloure persones d'altres plataformes, persones que no tinguin bloc i/o perfil (no és obligatori tenir bloc per a participar a c@ts) i, pel que fa a les persones anònimes, ja els vam restringir els comentaris.

Pel que fa a deixar un comentari al bloc de c@ts després de votar és una opció que debatrem perquè, personalment, no em sembla mala idea (i, a més, hi ha participants que, de fet, hores d'ara ja ho fan). Moltes gràcies!

estrip ha dit...

por de què Lisebe? això no ho acabo d'entendre.

la resta del que expliques és raonable, sempre hem acceptat crítiques i sempre hem acceptat propostes.

Això que dius de deixar un post dient que ja ha votat, em sembla un bona cosa. I no pensis que no ens preocupa el fet que algú intenti enganyar, es clar, que ens preocupa, i com a organitzadors a qui més preocupa.

Anem amb un cotxe on intentem no fer-nos mal, intentem gaudir del paisatge i sobretot no posar-nos en cap carril en contra direcció per no xocar amb ningú. I de moment els frens ens funcionen correctament.

i torno a repetir Lisebe, por de què? Tu has tingut por alhora de comentar el que et sembla bé i el que et sembla no tant bé?

Merci.

Sergi ha dit...

En la línia del que diuen els meus companys, trobo que alguna de les propostes de la lisebe no estan mancades de sentit, ha estat una bona aportació aquesta, que agraeixo personalment, i que agraïm com a gent que fa el que pot. Podríem demanar que tothom que voti deixi un comentari, així garantiríem que més o menys tots els votants estan a la vista, i a més també garantiríem que la privadesa d'un votant de triar una opció i no quedar malament amb les altres (ja sabeu que de vegades costa molt decidir!), no es perd. Això si acceptem que si algú oblida de fer el comentari el seu vot també serà comptat, és clar, que tothom pot despistar-se en algun moment.

Publicar la llista de votants (però no el que han votat cadascú) podria ser una opció, encara que personalment no em fa el pes, però si la gent ho vol, es pot fer. I per si a algú li interessa, tot i que publicarem dades de recompte definitives, tots els vots vàlids que s'han rebut (una quarantena) penso que són de blogaires amb perfil i amb blog. Parlo de memòria, potser algun no, però la immensa majoria sí.

kweilan ha dit...

Estic al.lucinant llegint tota aquesta polèmica. Jo vaig votar però no vaig deixar cap comentari perquè no hi devia pensar. En tot cas, ho deixo ara per si ajuda a tenir més clar el recompte dels vots. Una abraçada a tots els c@ts!

Josep B. ha dit...

No sé si és per riure o per plorar.

Francament, qualsevol sistema de votació te forats, però intentar desprestigiar una trobada d'amics com C@ts, perquè a la fi és això, és una autèntica bajanada, crear-ne un perfil sols per assolir aquest objectiu dóna una pobre impressió sobre l'autor/a.

Atenea, jo no sé qui ets, ni m'importa, però si no t'agrada com funciona C@ts, no votis i si per casualitat et nominen sempre pots demanar no entrar en el joc.

Per cert, no sóc administrador i no participo (perquè no em crida l'atenció, res mes.), encara així crec que la gent que ho porta ho fan sense guanyar-hi res i posant-hi molt de temps.

I deixa que la gent sigui feliç, si més no aquí.

Barbollaire ha dit...

Benvolguts i benvolgudes
un cop més queda patent que la bona voluntat, les ganes de passar-ho bé, no és entès per tothom...
Jugar sense competir? Jo entenia així l'esforç de la gent de C@ts.

A mi, tant em fa qui guanyi, perquè tots ho poden (ho podríem) fer en un moment o altre.

Com diu en Josep B. això és, hauria de ser, una reunió d'amics.
Una reunió feta, això si, en una plaça pública on tothom es pot afegir.

I com la base és la confiança, per què s'ha de pensar en accions malaltisses en les votacions?

Això no és el "Premio Planeta"! No guanyes beques o un viatge al Canada.

Vens i participes i votes perquè t'agrada el que fa un "amic" teu. Algú amb qui comparteixes la tinta electrònica...

I que no deixa de ser una representació de la vida real: no tothom cau bé a, o connecta amb, tothom.
I no és la fi del món (uix! rodolí!)

Realment creieu que fa falta obrir un web https i controlar IP's, i orígens o proporcionar claus per poder votar a C@ts?

De debò, què ens està passant? Quin problemes d'ego tenim tots plegats que els venim a esquitxar aquí?
Tanta necessitat de reconeixement tenim que ens hem de votar a nosaltres mateixos?

Si és així, el facebook ho soluciona ràpid, i en un plas pots adherir-te a un fotimer de grups on trobaràs un munt "d'amics".

jo prefereixo el cercles molt més reduïts.

Com en flickr.

Més val 4 visites de debò de 127 degut a que estic en 30 grups d'aquest de "penja 1 vota 3".
Xexu, Nur, Jordi, Estrip us demano perdó "por vergüenza ajena".

Teniu el meu suport pel que faci falta. Malgrat jo ja fa dies que hagués calat foc a tot.

(perdoneu el rollo... però és que em deprimeixen aquestes actituds...)
Ah! no entraré en polèmiques ni en més respostes. És que el motiu d'inici de la polèmica ja no mereix perdre més temps...

Lisebe ha dit...

En primer lloc vull agrair-vos que el meu comentari no s'hagí quedat en la indiferència dels administradors i hagi obtingut una rapida resposta , també vull aclarir que reconec que en alguns moments potser la critica en aquests temes no ha sigut tot lo positiva ni constructiva que tindria que ser , i potser s'han fet encara que no sempre de propostes concretes , però que la resposta que s'ha rebut de vegades per alguna critica ha sigut desproporcionada, tant per part de algun administrador com d'altres blocaires, el que al final ha produït uns enfrontaments i unes diguem antipaties que potser no es tindrien que haver donat , com per exemple tot el que últimament he llegit per aquí.

Contestant algun dels comentaris que han sorgit com el del Josep B, crec que no es portar cap sidral intentar millorar un aspecte força coix es tingui que menysprear a ningú perquè Josep a mi em van ensenyar que si em posava a fer una cosa tenia que fer-la el millor possible,per evitar totes aquestes coses que fan dubtar a molts.

Referent a el que em demaneu de la por , no em refereixo a por física,sino a POR a rebre comentaris i critiques fora de bona intenció per part d'altres blocaires , aixo sí de vegades reconec respostes a plantejaments poc afortunats.Però cal haver de disfressar-se com aquesta Atenea o lo que sigui, per no veure les coses clares?

I el pitjor es que el tema s'hagi arribat a transformar amb una manca de credibilitat a la honradesa dels administradors en lloc de propostes per millorar un projecte que es diu casa de tots i que crec que ho ha de ser.

Hi han altres coses que he vist que m'han fet pensar que les critiques no sempre s'han acceptat com tindrien que ser i que potser hi-ha gent que ha sortit esquitxada , malgrat no han actuat sempre amb la delicadesa correcte .

Dius Estrip que vols per el cotxe un viatge plàcid i amb bon paisatge ,i dius que funciona be jo crec que te coses que es poden polir i per que no fer-ho??? perquè no un cop tancat aquest proces s'obre un-post on es puguin recollir propostes constructives per millorar c @ts ,des-de categories de blocs, reglaments, votacions....tot allò que la faci c@ts mes de aquesta gran comunitat blocaire la casa de tots crec que seria bo oferir la oportunitat de fer propostes a tothom que es tanquessin el greuges i fer de c@ts un lloc on com es diu poguer jugar i passar-ho be tots ,això si jugar tots amb unes regles de joc clares, jo de segur que podría aportar alguna contribució com la de ahir , això es una cosa que teniu que valorar vosaltres i decidir-ho i de segur que de altres blocaires també aportarien les seves i crec que aixo se ha de plantejar com una millora de c@ts i sense voler qüestionar la honradesa de c@ts.Tot el contrari.Clar que es el meu paré podeu agafar-ho bé o no fer cas com llegeix-ho aquí baix.

Em sap molt de greu veure totes aquestes historias rares que no van en lloc.De veritat. Us adreço el meu respecte.
De tot cor Lisebe.

Anònim ha dit...

Que es liin aquests merders suposo que indica que el premi té molta trascendència i otorga popularitat dins del "mundillo".

Al concurs d'Un bloc de contes vam optar per fer-la privada, que només puguèssin votar un cop, mitjançant usuari i password i al final s'han publicat els vots, sense dir el nom però si ensenyant el password de manera que cadascú pugui veure el que ha votat.

Clar que la gràcia és que sigui oberta, però per que no sigui fàcilment manipulable hi ha d'haver una gran participació (si algú s'ha d'inventar 100 mails per guanyar, no crec que ho faci)

Per cert, qui ha guanyat?

Josep B. ha dit...

Lisebe: en cap cas parlava de tu ni de l'Striper, per exemple. Em sembla correcte fer crítica, oberta i constructiva, em sembla trist tractar de demostrar res fent el que es suposa que passa.

Respecte a la por als comentaris ... Que no s'han pogut posar al seu bloc (cosa que Atenea sí que ha fet) s'han posat aquí.

Qui no vulgui pols que no vagi a l'era.

Sergi ha dit...

Hi hagi pau.

En resposta a la Lisebe, he de dir que som d'aquesta mena de gent que no ens agrada fer les coses malament, i sempre ho fem el millor que sabem. El sistema és vàlid que va amb bona voluntat, però no és apte per gent amb mala fe i amb ànsies de guanyar un premi que no li aporta res si se'l dóna ell mateix.

Vam crear això amb voluntat de que fos per tots i de tots, prova d'això és que no et presentes, optes a premi si els teus seguidors ho volen, encara que tu pots ni saber-ho. Això que proposes ja s'ha fet i es tornarà a fer, i en les èpoques que no hi ha 'concurs' aprofitem per fer enquestes i consultes respecte alguns aspectes, i també per demanar suggeriments, és clar. Totes, i dic totes, les propostes que ens arriben són valorades, però algunes se'ns escapen o les considerem massa restrictives. I no és que acceptem les d'uns i les dels altres no. L'Striper va proposar que es demanés antiguitat de perfil per poder votar. Ho vam considerar, però llavors una personeta que ha obert el seu blog fa un mes i està súper actiu i content en aquest món li hem de dir que, sentint-ho molt, li hem de vetar la participació fins que demostri que es quedarà per aquí. És com dir-li 'fins que no siguis un blogaire de veritat, no votes'. Un nou blogaire es mereix votar tant com un que porta sis anys amb blog. Podem eliminar anònims, des del principi ho hem fet. Podem eliminar perfils creats per l'ocasió, i ho hem fet. O votants dubtosos. Però si algú és tan trist com per fer votar la seva família per guanyar un premi que la gràcia és que te'l donin els teus lectors, doncs allà ell. Es pot mirar de controlar això, però no és fàcil.

Altres suggeriments que s'han fet s'han dut a terme. I com dic, apreciem les crítiques constructives per millorar, per això vam respondre el teu comentari tres de nosaltres i pel nostre compte. Donant la cara i fent bones propostes sempre ens tindràs a l'aguait. Que després es puguin fer possibles ja és una altra cosa, ja n'anirem parlant.

Ara bé, venir aquí com a anònim o amb perfil fals, i estic segur que saps del cert qui és la tal Atenea, només a criticar, a posar en dubte els que fem això sense cap guany, i no aportar solucions, és el que es diu fer crítica destructiva, i a sobre, ser covard, per emparar-se en un nom fals. Això és reprovable. Això no té nom. I és que aquesta persona es creu la salvadora dels blogaires, la defensora de no sé qui. Algun cop ens hem equivocat i hem demanat mil disculpes, perquè som humans, i tot i mirar-ho i remirar-ho, podem cometre errors. Però si algú té algun problema amb això, que ens ho digui obertament, que revisarem el que calgui per trobar i arreglar l'error si és possible. Posant-hi el cul, només rebrà fuetades, i com veus no només nostres. Criticar per criticar és molt lleig. I si tu aproves això, per part de gent que coneixes, no ho entenc, perquè sempre has dit el que penses donant la cara, i per això et felicito. Sempre ens mostrarem receptius a qui aporti solucions.

Lisebe ha dit...

Us ho he deixat al correu de C@ts però he creguet que sería interesant també fer-ho per aquí perquè veieu que faig cas i aporto algunes cosetes que poden ser interesants per vosaltres i per tots ja que tothom som C@ts.

Bé de nou estic amb vosaltres, mireu he mirat algunes bases de concursos a on he participat i he agafat un recull de suggeriments per si us pot servir, per el tema de que us sigui mes fàcil a vosaltres , ja que heu parlat de portar solucions :

Sobre el tema de les votacions com ja he dit crec que es necesari que la gent sapiga qui vota, pot fer-se un llistat ,lo del comentari dient que" ha votat."...
Regular qui vota.
Parlant de blogger, perfils amb una antiguetat minin a que s'obri el procés per exemple 15dies.(Això es imprescindible en molts concursos)

Com Xexu comentava lo del bloc de un mes pogui votar...
Doncs penso que també poden votar els blocaires amb blocs actius, ( si es creu convenient es pot dir el que es considera bloc actiu) d'aquesta manera matem els perfils fets per la ocasió i permetem als blocaires nous participar.
Cosa que com ja us he dit abans jo no faré aquest any per propia inicitiva i criteri personal, el any vinent em sentiré mes compromesa fará mes temps que hi participo, ja m'enteneu veritat?

Perfils i blocaires de altres plataformes molts poden votar i comentar a blogger si existeix algun altre plataforma que pugui tenir problemes m'expliqueu si us plau , perque desconec el tema.(Hi han concursos que no son flexibles i vetan a moltes plataformes no sé si es el cas)

Anònims purs i durs fora. (Amb això son tots molts estrictes).

Altres a veure en principi perfectament poden ser bons un baco@diosesmitologicos.com. Cas que un pereruizcases@gmail.com , pero com entenc que malgrat el risc que representa això es necesari (perquè hi ha gent que vota així ) caldría reguŀar-ho perquè sigui una eina per qui ho necessiti , i no un coladero de vots , m'explico com per exemple posant un tant per cent de vots que poden ser valits per aquest sisteme podriem anomenar vots de seguidors m'explico el tant per cent sería el mateix per tothom per exemple un 10% proporcionals als vots obtinguts de blocaires, perfils...si el bloc G a rebut 100 vots de blocaires i perfils serien aceptables 10 vots de seguidors i si el bloc P te 20 vots doncs només 2 vots de seguidors crec que molts de aquest vots son dubtosos i aixi evitem que un bloc al que només le han votat 2 blocaires pogui guanyar perquè tingui 50 vots de presumptes seguidors. Es tant sols una idea.


Espero que us sigui un ajut ja que m'heu donat al peu per fer suggeriments i donar alguna solució.

Amb afecte sincer

LISEBE

Sergi ha dit...

Lisebe, em sembla que ja t'has comunicat amb nosaltres per mail, així que no vull donar informació redundant, però volia fer només unes puntualitzacions. Primerament, gràcies pels suggeriments, mirarem de tenir-los en compte i d'obrir-los perquè tothom puguin donar la seva opinió.

Jo que estic aquí des del principi et puc dir que hi va haver un parell de casos de gent que votava algun blog concret i no eren blogaires, però entrava dins les normes. Un dels casos va ser flagrant i ens va portar discussions amb el responsable, però no va sortir a la llum perquè no volíem perjudicar ningú, només pensem que és molt trist que algú miri de guanyar aquest premi a tota costa, quan el més maco és que te'l donin sense demanar-ho.

Ningú fins ara, i dic ningú, ha tingut la mala fe de crear un perfil fals per votar. Hem rastrejat tots els blogs participants i si hi ha propostes nul·les és justament perquè no s'adapten a les normes. És fort que algú que es creu el salvador del projecte sigui el primer que fa una cosa que diu que es pot fer i ho vol demostrar, quan ningú ha tingut la mala fe de fer-ho. Per tant, això dels perfils ja ho fem de natural. No acceptem perfils falsos, i no cal posar restriccions. Això al meu entendre. Penso que les restriccions ja hi són, sinó els vots del tio que hi ha darrere Atenea serien vàlids i no ho són.

I no m'allargo més que m'enrotllo. Les altres propostes poden ser interessants per millorar la transparència, tot i que em semblen molt enrevessades, però ja les discutirem quan toqui, aviat obrirem un període per canviar coses, i serà el moment de parlar-ho tot. Gràcies de nou.