dissabte, 10 d’octubre del 2009

Lliurament C@t original

En McAbeu per Xarel-10!

16 comentaris:

McAbeu ha dit...

OSTRES, OSTRES, OSTRES
Us estimo a tots i a totes

Sergi ha dit...

McAbeu, no et podràs queixar, el segon de la nit! Felicitats!!!

Assumpta ha dit...

TOMAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! :-)))

Sergi ha dit...

mireu-lo, ja ha begut cava i està en fase d'exaltació de l'amistat!!

Ferran Porta ha dit...

Apa, McAbeu... felicitats!!

neus ha dit...

MOltes felicitats!!!!!!

Jordi Casanovas ha dit...

Doblet tu com a Madrid ni olimpíades ni Davis...

Moltes felicitats!!!

mar ha dit...

apaaaaaa....

felicitats!!!

McAbeu ha dit...

UN JA ERA MASSA, PERÒ DOS !!!
MOLTES I MOLTES GRACIES

Jordi Casanovas ha dit...

Jo m'he obert una birra Pelfort Brune Salut a totes i tots!!

Rita ha dit...

Que vingui la Campos! ;-)

Assumpta ha dit...

Tinc mal d'estòmac!! M'he posat nerrrrrviosaaa! :-P

zel ha dit...

Apaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Xarel.lo, em ve al cap la l geminada del Montilla de Polònia...jejejeje, enahorabona pel doblet, ara el triplet!!!

Rita ha dit...

Ui...

Moltíssimes felicitats, noi!!!!!

Els del PiT ha dit...

Moltes felicitats Mac, ets un fenomen tan enigmàtic com les nou cares del teu perfil, eh?
Merescut, merescut, felicitats noi!
Molt original, avi, és que hi ha algú que no se'l mereixi un premi d'aquests?!?
No em facis parlar nano, que me'n conec un parell que... hi hi hi...

Carme Rosanas ha dit...

McAbeu, encara que no acostumo a encerta-ne ni una... ai perdó... sí! Només una! El premi te'l mereixes del tot.

Enhorabona!