dissabte, 10 d’octubre del 2009

Lliurament C@t miscel·lània

L'Assumpta per Blog de l'Assumpta!

20 comentaris:

McAbeu ha dit...

Moltes felicitats ASSUMPTA, més que merescut

mar ha dit...

felicitaaaaaaaaaatssssss!

Sergi ha dit...

Plas, plas, plas i muak muak, felicitats Assumpta!!!!

Assumpta ha dit...

Mare meva!! Mare meva!!
Mil milions de gràicies!!
Em tremoles les mans!!

neus ha dit...

és clar, això de tenir un blos havia de ser premiat sí o sí!!!

moltes felicitats, maca!!!!!!

que's vegin aquestes sabatilles, va!!

Rita ha dit...

Moltíssimes felicitats, Assumpta!

Més que ben merescut!!!!!

Jordi ha dit...

Moltes felicitats Assumpta!! jajajaja PLAS-PLAS-PLAS (aplaudiments majúsculs)!

Ferran Porta ha dit...

Enhorabona, Assumpta!!
(i enhorabona als finalistes, també!)

Assumpta ha dit...

No m'ho puc creure... estic al·lucinant!! Mare meva!!
GRÀCIES A TOTS!!

Jordi ha dit...

Jornada rodona: guanya el Barça de basket i l'Assumpta!! jajaja

Jordi Casanovas ha dit...

Es bloquegen els missatges, voleu fer el favor!

Felicitats Assumpta!

Sergi ha dit...

Quanta gent!!! Però passeu, passeu, que hi ha lloc!

mar ha dit...

què divertit!

zel ha dit...

Felicitats, Assumpta!!!! T'ho tens ben merescut!

Anònim ha dit...

Uau Assumpta! Moltes felicitats, no ho dubtava pas jo :)

Assumpta ha dit...

Cesc!! Quina il·lusió més gran veure't aquí!! :-))

Els del PiT ha dit...

Ho tenia molt clar en el teu cas, i m'alegra que hagi estat així, merescut, però la miscel·lània és, crec, per tot el que aportes a la catosfera.
;-)
Estimada Assumpta:
Sense tu, bonica, no seria el mateix. Un petó a la galta que t'estimis més!
:)

Assumpta ha dit...

(De tant en tant vinc a veure'l... Em fa una ilu!! ;-))


Eiii PiTis!! Moltíssimes gràcies, de tot cor!!
En vull un a cada galta, si pot ser :-))

Carme Rosanas ha dit...

Je, je, je...

ja tinc unes fotos de núvols com a celebració del premi... clar que arribo tard... i m'ha fet molta ràbia, però no ho he pogut evitar.

Assumpta ha dit...

Carme... Gràcies!!!! ♥

Ja saps que és una mica teu :-))

Xulos els núvols, eh? :-)