dissabte, 10 d’octubre del 2009

Lliurament C@t literari

Descric de l'Estrip

17 comentaris:

Ferran Porta ha dit...

Estrip, t'hauré de descobrir. Mentrestant, per molts anys!

McAbeu ha dit...

Moltes Felicitats!!!

mar ha dit...

felicitats estrip!!!

ben merescut!!!

Jordi ha dit...

Sí, sí, per molts anys!! Ferran, jo també el descobriré!! jajaja

zel ha dit...

Jo ja el tinc descobert el blog...ben merescut...petonassos, enhorabona!!!

Jordi Casanovas ha dit...

Molt bé Estrip. Moltes felicitats!

Assumpta ha dit...

Enhorabona a l'ESTRIP, A LA MARTA, A LA LLUÏSA I A L'ALBERT!!! (ho havia de dir jajajaja)

Sergi ha dit...

Moltes felicitats Estrip!!! I gràcies per ser a c@ts també! Però acaba la història de la Rosa i aquells ja, home!! Que em tens mossegant-me les ungles!

Assumpta ha dit...

No mencionis la Rosa!! jajajaja que jo he citat els altres a posta XeXu!! juaaasssss

Rita ha dit...

Un altre més que ben merescut...


Moltíssimes felicitats, estrip!!!!!


Petons!!!!

neus ha dit...

MOLTES FELICITATS ESTRIP!!!!!!

Anònim ha dit...

Ets el mestre de la literatura :) felicitats nano.

Els del PiT ha dit...

Moltes felicitats Estrip!

Teresa Bosch ha dit...

Moltes felicitats, Estrip!

Els del PiT ha dit...

Ho veus com n'és d'important escriure bé? La coma hi fa molt, no és el mateix una cosa que l'altre.
Ho veig, avi, ho veig...

Barbollaire ha dit...

Ahir no vaig poder ser, però no podia deixar de passar!

Moltíssimes felicitats, estrip!!!

Carme Rosanas ha dit...

Jo ja t'havia descobert, precisament gràcies al c@ts i et dono la més gran enhorabona. I una abraçada també.