dissabte, 10 d’octubre del 2009

Lliurament C@t divertit

21 comentaris:

Sergi ha dit...

Home, però si no hi és li donem al Jordi o què?

Malauradament no es pot fer, no creem un conflicte ara...

Jordi ha dit...

Sergiiii!! Moltes felicitats a tu a l'Avi!!

Laia ha dit...

felicitats noiiis :)

mar ha dit...

plas, plas, plas,...
felicitats!!!!

Assumpta ha dit...

No hi és en Sergi!!
Però bé, felicitats igualment :-))

McAbeu ha dit...

FELICITATS !!!

Ferran Porta ha dit...

Sergiii! Aviiii! On sou? Per molts anys!!!

PS: cony, la paraula de comprovació que m'ha sortit és... warra!!

Sergi ha dit...

Se'l mereix, però és que aquesta categoria era la polla, estava ben completa!

Rita ha dit...

Felicitats!!!!

Assumpta ha dit...

Ja veurem com l'Avi Gres dirà que és mèrit seu!! :-)))) jajajaja

zel ha dit...

Oèèèèèèè, el nano i l'avi, la parella més genial de la catosfera/ bojosfera catalana...

Felicitats!

Nano, diga-li a l'avi que vingui a ballar un arrambat amb mi!!!!

Sergi ha dit...

Però si no tenim paraula de comprovació, Ferran!!!

Jordi ha dit...

L'Avi segur que ha tancat a l'armari al Sergi i està monopolitzant l'internet mirant aquelles pàgines que diuen que no es poden mirar!!

Jordi Casanovas ha dit...

Moltes felicitats! i aquests calçotets on dieu que són que em torna a tocar...

neus ha dit...

Felicitats!!!

mar ha dit...

siiiii... a mi també em surt paraula de comprovació!!!

Jordi ha dit...

Ferran, jajajajaja

Sí, que n'hi ha sí, XeXu!!

La meva ara és mardso!

Assumpta ha dit...

Jajajaja hi ha gent que li surt i gent que no... A MI EM SURT!! "meknel"

Els del PiT ha dit...

Ooooh!!!
Moltes gràcies per les vostres felicitacions i pels vots, com no!
Em sap molt greu no haver pogut estar en viu i en directe en aquesta gala meravellosa, però l'avi Gres em va dir que l'esdeveniment es feia pel seu facebook i allà que estava jo entre pre-adolescents...
—Ah! La culpa serà meva, eh?
No avi, no... bé, aclareixo que avui la meva filla celebra els 13 anys a casa amb un ramat d'onze vedells més (cinc vedells i sis vedelles) i justament ara acabaven de començar a jugar a allò de la "botella", que, com m'ha xivat el meu fill de nou anyets, es veu que comencen petonejant galtes, després interposen la mà entre els llavis al més pur estil teatre i, finalment, es besen els llavis. Ja sé que, al pas que van, d'aquí a que arribin a la mà se'ls farà la una, que és l'hora de fi de festa autoritzat per l'ajuntament de Quissapon i un servidor... (de cocacoles i pizza).
Vinga nano, que ara em toca a mi descansar, que aquest jovent té la música massa forta... ja pots tornar a recollir plats i gots de plàstic de la festa, hi hi hi...
—Molt bé avi, tot seu!
Estimada canalla en general:
Vull agrair-vos la confiança que ens heu fet als del PiT, sense vosaltres no seria el mateix. Deixeu que em disculpi per la nostra escassa presència catosfèrica d’aquests darrers mesos, les coses a Quissapon no van com haurien d’anar i no sempre es tenen ganes de gresca, gatzara i xerinola per més caves Canals i Farigola que hi hagi... el nano està capficat amb no sé quina història d’uns calés que li han de tornar els d’hisenda i se li està girant massa feina. La cangur està de vacances al seu país i no tornarà fins aquesta setmana que ve, clar que això no em val a mi d’excusa, hi hi... però no puc fer-me càrrec jo solet del blog, oi?
Espero poder tornar a l’anormalitat “a la mayort brevedat possible”, com diu un “murciano” de Taradell que m’està ensenyant a jugar a la petanca. Ep! Que no és gens fàcil el joc, eh? Per més que he intentat canviar les boles de ferro per unes de plàstic menys pesades el tio s’encaparra en les de ferro... per què no fer servir una de ferro de “bolitxe” i tirar amb boletes petites? A la nostra edat seria més recomanable...
Ui, crec que m’estic anant pels branquillons per caure a les brases...
Res, que moltes gràcies a tothom i totadona que ens ha votat i, per descomptat, felicitar als altres nominats, que també s’ho mereixien amb escreix i..
.
—Aviiii!!!
—Què maaaanaaaa?!?
—On és el pastís de pa de pessic amb nocilla?!?
Me les piro, vampiro, hi hi hi...

Ferran Porta ha dit...

XeXu, no fotem, no fotem!, que m'he passat tota la gal·la deixant comentaris als guanyadors, i cada cop m'ha sortit paraula de comprovació!!

(i no sóc l'únic, pel que veig ;-)

PS: Ara, "ferog"

Carme Rosanas ha dit...

Avi! Seeeergi! Molt bé! Estic contenta... jo em diverteixo molt a casa vostra.

Una abraçada a tots dos! Enhorabona!