dissabte, 10 d’octubre del 2009

Lliurament C@t compromès

Ara mateix de la Zel

23 comentaris:

McAbeu ha dit...

Molt bé, FELICITATS Zel

Ferran Porta ha dit...

Zel, per-molts-anys-!-!-!-! L'Ara mateix és un blog beeen compromès!!

Assumpta ha dit...

Zeeeel!!! jajajaja tot i anar sense arracades de mudar!! :-))
Moltes felicitatS!! :-))

Sergi ha dit...

Repetidora!!!!
Felicitats!!!

Que en Jordi Casanovas tiri els calçotets a l'escenari!!!!

mar ha dit...

enhorabona zel!

Molt bona feina!
I a tots els finalistes... felicitats també!

Jordi ha dit...

Moltes felicitats Zel! De fet, et podrien dir: ZELicitats!! Dolent, ja ho sé!

neus ha dit...

felicitats Zel!!! t'ho ben mereixes! ;********

Jordi Casanovas ha dit...

ja fa estona que els he tirat!

MOltes Felicitats Zel!

Jordi ha dit...

Els deu haver agafat alguna noia!! Qui hagi estat, que ho digui!

Rita ha dit...

Moltíssimes felicitats, zel!!!!

Again!


Petons!

mar ha dit...

Guau!
Quina vetllada més emocionant!

Rita ha dit...

tinc una cosa al cap, de quin color eren Jordi? :P

Jordi Casanovas ha dit...

Zel, no siguis tímida i puja a dir alguna cosa

mar ha dit...

jejeje...
ja et veig Rita!
jo diria que tenen un estampat una mica difòs...

jjejeje...

neus ha dit...

m'encanta aquest caos!

Zel!! que has anat a buscar les arracades?? ;)

zel ha dit...

Jo, ara mateix, estic molt vermella, i...em penso que pujarté a tirar petons a tothom, moltes gràcies! Tins pell de gallina, m'emociono, de veritat...

i què fan aquests calçotets per aquí? a que tiro els sostens??? jejeje, gràcies, tot i que jo crec que tocava a algú altre!


Petons per tots!

zel ha dit...

Per cert, aneu a tota bufa, jo em pensava que era cada cinc minuts, però... ni temps de veure!

Laia ha dit...

merescut, merescut!!!!

Els del PiT ha dit...

Moltes felicitats zel, ets una guerrera de la pau!
Això ni es menja ni es beu, nano... potser que siguis més original, eh?
No se n'anava a dormir vostè, eh?!?
Encara és d'hora... felicitats guerrera, hi hi...
:)

Eduard Muntaner Perich ha dit...

Felicitatz Zel! Ben merescut!

Jo tot just arribo ara a la gala :)

Mon ha dit...

feliciiiiitatssss mil petons

Joana ha dit...

Del tot d'acord!!

Carme Rosanas ha dit...

Si algun premi c@ts hagués hagut d'endevinar amb seguretat... hagués estat aquest. No podia se r per a ningú més.

Enhorabona lluitadora i despertadora de consciències!

Una abraçada.