dissabte, 10 d’octubre del 2009

Liurament C@t temàtic


En McAbeu per Xarel-10!

18 comentaris:

Jordi Casanovas ha dit...

Bravo! que puji!

Jordi ha dit...

Bé, bé, ja ha sortit el primer! Felicitats McAbeu!!

mar ha dit...

felicitats!

Assumpta ha dit...

ENHORABONA, MAC!!!! :-))

McAbeu ha dit...

MOLTES GRACIES, no tinc paraules. De veritat que estic molt i molt content

Jordi ha dit...

i que parli!!

Sergi ha dit...

Bravo!!! Moltes felicitats!

Jordi ha dit...

plas-plas-plas (aplaudiment)!

Assumpta ha dit...

Digues unes paraules enigmàtiques jejeje

zel ha dit...

Ostres, moltes felicitats!!!!

I pensar que sóc tan crua que n'endevino una de cada mil....


Guapo!

McAbeu ha dit...

Es que no se que dir mes, em feia molta il·lusió però ara que ha arribat no m'ho esperava

Jordi ha dit...

Li han dit guapo!! No el Artur Mas de Polonia?

Rita ha dit...

(Ja arribo! M'estava acabant de vestir per a l'ocasió, amb l'esmòquing....)

Moltíssimes felicitats, Mac!!!!!!!

mar ha dit...

bravo!

McAbeu ha dit...

Doncs això que MOLTES, MOLTES GRACIES

neus ha dit...

felicitats!

Dan ha dit...

Ostres, jo badant i arribo tard. Felicitats mestre!!

Els del PiT ha dit...

Ets el meu fan i jo el teu ídol, o era a l'inrevés?
:-|
Moltes felicitats Mac, caram, "Macaparador"? Hi hi hi...
;)