dilluns, 5 d’octubre del 2009

Gala Virtual Premis C@ts 2009

El dia 10 d'Octubre de 2009 a les 22h esteu tots convidats a la Gala Virtual dels Premis C@ts 2009.

No cal reservar entrada, l'aforament és il·limitat, us podeu asseure al terra, en una cadira, o bé estar drets prenen una copa. Hi haurà servei de bar o nevera, música i molt d'ambient. L'emoció i el bon humor estan assegurats, us hi esperem a tots.

Recordeu:
10 d'Octubre a partir de les 22:00h,
Gala Virtual 2009 Premis C@ts
Lloc: http://premiscat.blogspot.com

14 comentaris:

Xitus ha dit...

Ostres com us ho munteu de bé!! Em sembla que aquest dia a aquesta hora em coincideix amb un compromís... :( Però miraré els resultats quan torni amb moltes ganes!!

rits ha dit...

quina emoció!
segur que serà tot un èxit d'audiència!

per endavant, moltes felicitats als premiats i moltes gràcies a tots els que els heu organitzat!

Carme Rosanas ha dit...

Seré aquí, com un clau! Esperant resultats... quina emoció!

Mon ha dit...

pos feu-me un raconet

Laia ha dit...

aaarg!!! dissabteee?? Nooo, aix, que el tinc agafat!!! Bé, posaré a grabar el video per veure la gala indiferit, jajaja :)

òscar ha dit...

jooooooooo ... una gala d'asistència difícil si ets lluny de casa o feina!
a veure si la zona wi-fi és, per un cop, efectiva.

Manel ha dit...

No m'ho penso perdre ;)

Mireia ha dit...

jooooooooo jo tinc un sopar però ja faré una ullada al mòbil.

Que vagi molt bé i mooolta sort als nominats!

Teresa Bosch ha dit...

Ho tinc complicat, però miraré de ser-hi!

Assumpta ha dit...

Potser arribaré uns minutets tard (tot depen de la RENFE) però miraré de ser-hi :-))

Ferran Porta ha dit...

Ostres, què original, una gal·la virtual! (toooma rodolí!)

Poc que me la perdré, si la salut m'esdevé! (aquest és forçat, val, sí, però és que com estic fora de combat per presumpta grip...)

Dissabte vespre ens saludarem, tots plegats, i d'una festa gaudirem!

Salut... i força al canut! (aquest estava cantat ;)

mar ha dit...

miraré de fer-hi cap...

felicitats a tots els nominats!

kweilan ha dit...

Jo no hi seré.Estaré fóra i el que és pitjor sense internet.Em sap greu perdre-m'ho...Felicitats a tots els guanyadors per endavant!!!

Eduard Muntaner Perich ha dit...

Doncs estant a l'Índia em resultarà una mica difícil seguir-ho, perquè aquí ja serà molt tard.

Però espero que la gala sigui tot un èxit :)

Demà em connectaré aviat per veure com ha quedat la cosa!

Salut!