dissabte, 10 d’octubre del 2009

C@t imatges

Diuen que una imatge val més que mil paraules. I sent així, em pregunto per què alguns de vosaltres feu servir mil paraules per explicar el que podríeu mostrar en una imatge! I no vull mirar a ningú, eh?

Els nominats al c@t imatges d'aquest any són els següents:

L'Àlex. per Cavall de rodes
La Carme Rosanas per Col·lecció de moments
En Jordi Casanovas per Cròniques de sota el mugró
L'Àlex S. Roca per El tentacle
En Fra Miquel per Llibre primer
Barbollaire per Un lloc per nosaltres

I el guanyador d'aquest any és...:

9 comentaris:

Assumpta ha dit...

Silenci.... trrrrrrr :-))

mar ha dit...

buuuffff...
quin esgotament.. tant anar i venir i llegir i ...

quin neguit!

zel ha dit...

Quant sou treballant com animals? per la propera us ajudo, paraula...

Jordi Casanovas ha dit...

Xexu deu ser els administradors que no en tenim a mi tampoc em surt...

Joder si aquí surto jo...

Assumpta ha dit...

Primer han assajat i cronometrat en un blog "de proves" :-PP

Jordi ha dit...

Elur, que aprofitiiii!!

Rita ha dit...

i no se m'està penjant avui... :P

neus ha dit...

jajajajaja que bo el comentari d'en Jordi C!!!! espero que guanyis!

neus ha dit...

Jordi Casanovas Angelet, què m'ha d'aprofitar??? m'he perdut!!! mama!!!!!!!!!!!!!!!!