dilluns, 1 de juny del 2009

Inici del període de propostes

Arrenca la temporada 2009 de c@ts i, com tots sabeu, ara és moment de proposar aquells blogs que considereu mereixedors de guanyar el premi que atorga cada categoria. Recordeu que els blogs proposats s'han d'ajustar a les bases de la categoria per la qual els proposeu, que en podeu proposar més d'un per categoria, i que no és obligatori proposar en totes les categories; feu-ho només en aquelles en què voleu destacar algun blog. Podeu proposar al post corresponent de cada categoria mitjançant comentaris. En breu tindreu un menú amb enllaços a cada post per facilitar l'accés.

Si necessiteu consultar les normes, podeu fer-ho aquí o a l'enllaç de la barra lateral.

I qualsevol dubte que tingueu el podeu preguntar en aquest mateix post o a l'adreça de c@ts.

Animeu-vos a participar i a seguir fent difusió dels premis. Moltes gràcies a tothom, i que tinguem una temporada amb molt fair play!

3 comentaris:

Assumpta ha dit...

Ja està!! :-))

Feina feta no té destorb :-))

McAbeu ha dit...

Jo, com l'Assumpta, també he fet la feina.
No ha estat massa fàcil i segur que me'n he deixat algun, per això em reservo la possibilitat de tornar i ampliar la meva tria ;-)

Marta ha dit...

Primer de tot salutacions. Em dic Marta i el meu blog és reflexionshumanes.blogspot.com però no sé en quina categoria col.locar-lo, de tota manera tingueu per segur que us aniré seguint. Gràcies.